2012-02-07, 22:35
Medlem
Tja Hur får man jobb som porrstjärna i Sverige?
Tillverkas det ens porr i Sverige av något företag?
Vad måste man ha när man söker till porrstjärna? bara en stor kuk och en hyfsad kropp & uthållighet?

Kommer inte på någon mer fråga e för trött, men berätta gärna om porrindustrin i Sverige
Citera
2012-02-07, 22:36
Medlem
Mavvelitos avatar
Inga större pengar i det. Så lämna den ideén. Du tjänar mer på att dela ut tidningar på natten.
Citera
2012-02-07, 22:37
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
Tja Hur får man jobb som porrstjärna i Sverige?
Tillverkas det ens porr i Sverige av något företag?
Vad måste man ha när man söker till porrstjärna? bara en stor kuk och en hyfsad kropp & uthållighet?

Kommer inte på någon mer fråga e för trött, men berätta gärna om porrindustrin i Sverige

Skicka mig ett PM så ska jag hjälpa dig

Edit: Såg nu att du var kille, skicka inte ett PM.
Senast redigerad av Lars1989 2012-02-07 kl. 22:52.
Citera
2012-02-07, 22:43
Medlem
Tror att det är ganska svårt att slå igenom inom porrindustrin som kille, då det finns ganska gott om killar som mer än gärna vill agera framför kameran.
Citera
2012-02-07, 22:44
Medlem
vill verkligen inte jobba med det nu, men jag skulle kunna tänka mig göra det om allt i livet gick snett som lite tröst :P Iaf jag är bara nyfiken om hur det är just i Sverige, vet att det inte finns några pengar i det alls.
Citera
2012-02-07, 23:28
Medlem
JamesTrombleys avatar
Sök till någon dokusåpa, helst Big Brother, och knulla runt av bara satan. Om du ser någorlunda bra ut och har FB-penis så kommer du säkert bli kontaktad av något bolag.

Rodney da Silva som var med i förra årets upplaga av BB blev kontaktad, men tackade nej.
Citera
2012-02-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theIron
Tror att det är ganska svårt att slå igenom inom porrindustrin som kille, då det finns ganska gott om killar som mer än gärna vill agera framför kameran.

Såg en dokumentär för några år sedan som sa något helt annat än det du skrev.
Det är många killar som söker sig till porrindustrin, men det är få som klarar av att prestera framför en kamera.

Storleken på kuken var inte alls så avgörande som många tror, snarare att man har uthållighet och kan prestera framför ett film team.
Citera
2012-02-08, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifum
Såg en dokumentär för några år sedan som sa något helt annat än det du skrev.
Det är många killar som söker sig till porrindustrin, men det är få som klarar av att prestera framför en kamera.

Storleken på kuken var inte alls så avgörande som många tror, snarare att man har uthållighet och kan prestera framför ett film team.

Jag såg också en dokumentär om det för några år sedan, ska se om jag kan hitta den Tror att det handlade om någon dansk (?) porrstjärna.

Edit: Men har ingen aning om hur det verkligen ser ut i porrindustrin i Sverige, här har du ett avsnitt ur outsiders http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s05e06
Senast redigerad av theIron 2012-02-08 kl. 00:07.
Citera
2012-02-08, 00:42
Medlem
gambiafarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifum

Sant, de filmar ur särskilda vinklar som får den att framstå mycket större.
Citera
2012-02-08, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gambiafarfar
Sant, de filmar ur särskilda vinklar som får den att framstå mycket större.
Eller i vissa fall så filmar de i vinkel för att få med den på ett fisheye för den är för stor ;-)
Citera
2012-02-08, 13:40
Medlem
Satsa på utlandet, USA! I Sverige lär du inte kunna tjäna vidare bra. Men branschen är överlag mycket sämre idag än för säg 15 år sedan, p.g.a. internet och all lättillgänglig amatörporr o.s.v.
Citera
2012-07-03, 00:53
Medlem
kisskarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theIron
Jag såg också en dokumentär om det för några år sedan, ska se om jag kan hitta den Tror att det handlade om någon dansk (?) porrstjärna.

Edit: Men har ingen aning om hur det verkligen ser ut i porrindustrin i Sverige, här har du ett avsnitt ur outsiders http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s05e06

Usch, vilken irriterande speakerröst. "porrstjärna, porrstjärna, porrSTJÄRNA"! Man är väl för fan inte porrstjärna för att man varit med i en och annan svensk p-rulle?

Citat:
Therese har märkt att hennes karriär som porrstjärna har påverkat hennes vanliga sexliv
etc,etc.

porrskådis i så fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in