Tänker då mest på Thailändare, är detta farligt, jag brukade köra ett ganska hårt gympass samt simma några längder efteråt. Kan jag fortsätta göra detta på Thailändare eller är det farligt för hjärtat?
Man hör så mycket överallt och det skrivs inte speciellt mycket om konditionsträning ihop med steroider. Jag har astma sedan lång tid tillbaka och har läst många gånger att den blir bättre då muskulaturen runt luftrören och dom inre organen förbättras, borde då inte denna muskulatur förbättras snabbare med steroider? (Nu antar jag att det är detta man menar med "Kondition" men jag kan ha fel?) Jag kanske är helt ute och cyklar då jag inte hittar mycket information runt detta ämne, men rent logiskt så borde det ju vara på detta viset?
Jag menar om man kollar på Coleman till ex, detta monster till människa kör ju trappövning för kondition hårt och ofta, nu vet jag ju inte om han tar steroider men jag skulle vara GRYMT förvånad och imponerad om han har nått så långt utan. "Lite konstigt med tanke på att han är eller var Polis, och så vitt jag vet så är steroider lika olagligt där som här?"
Om någon har lust och kan göra mig lite klokare så skulle det uppskattas