2016-07-03, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Tycker boken verkar intressant, ska lägga in en
Beställning och återkommer med en recension.

Varför så mycket negativitet kring titeln?
Det är ju ingen direkt lögn även om den är satt enbart
för att sälja några extra exemplar...

Det är en lögn, jag har aldrig varit mobbad.
Citera
2016-07-03, 23:41
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Den bästa bok jag läst!
Det är en gåta för mig hur författarna kan känna mig så väl utan att någonsin ha träffat mig.
Mitt privatliv och mitt privata jag beskrivs utomordentligt precist.
De är så välinsatta att man skulle kunna tro att de levt mitt liv.
De händelser som beskrivs, beskrivs så väl att till och med jag tror att de hänt.
Inte att förglömma är polisens ypperligt goda arbete för att möjliggöra bokens tillkommst.
Alla måste ju förstå att allt jag säger i förhör och rättegångar är sanningen och inget annat än sanningen, det är just därför bokens beskrivningar av min person är så träffande.

Varma hälsningar Ulf gryningspyromanen Borgström

Man undrar ju lite hur Ulf tänker om att en oskyldig människa skulle kunna brinna inne om man tänder på. Inga skuldkänslor för om detta skulle hända??

Att man kan hata samhället o vilja elda upp offentliga byggnader kan ju kanske förklaras på något sätt, men hur tänker man om ex ett litet barn skulle råka brinna inne?
Skapa uppmärksamhet, rädsla o omkostnader för ett samhälle man är förb..d på i all ära. Men tänk om man skulle råka mörda någon som inte alls på något sätt har varit del av det man anser att samhället har gjort. Är man inte rädd att detta ska hända?

Eller att djur, hundar, katter hästen etc skulle få sätta livet till??

Man skulle så gärna vilja förstå hur Ulf tänker, han verkar ju faktiskt inte vara någon dumbom inte. Så hur tänker han här?
Citera
2016-07-05, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Man undrar ju lite hur Ulf tänker om att en oskyldig människa skulle kunna brinna inne om man tänder på. Inga skuldkänslor för om detta skulle hända??

Att man kan hata samhället o vilja elda upp offentliga byggnader kan ju kanske förklaras på något sätt, men hur tänker man om ex ett litet barn skulle råka brinna inne?
Skapa uppmärksamhet, rädsla o omkostnader för ett samhälle man är förb..d på i all ära. Men tänk om man skulle råka mörda någon som inte alls på något sätt har varit del av det man anser att samhället har gjort. Är man inte rädd att detta ska hända?

Eller att djur, hundar, katter hästen etc skulle få sätta livet till??

Man skulle så gärna vilja förstå hur Ulf tänker, han verkar ju faktiskt inte vara någon dumbom inte. Så hur tänker han här?

Tänk om inte "om" hade funnits. NI får hålla er till vad som faktiskt hänt och inte vad som kunnat hända eller som jag säger: leka åklagare. Tex; Litet barn lekte med tändstickor, hela staden riskerade att brinna upp/ner.

Jag är de facto dömd för en fullbordad brand och alla andra påståenden är förtal. I Asien äter man hund och katt och så länge människor här i världen svälter till döds så skiter jag fullständigt i era husdjur, era själviska feta övergödda svin! Ni värderar djur högre än människor...... Vem är ni?
Citera
2016-08-07, 09:21
Medlem
Citat:
Den bästa bok jag läst!
Det är en gåta för mig hur författarna kan känna mig så väl utan att någonsin ha träffat mig....
En bok om en dåre, skriven av en dåre, läses av en dåre. En sluten krets av dårar som söker varann.
Citera
2016-10-16, 09:27
Bannlyst
Vann boken igår. så får bli o läsa den i veckan.
Citera
2017-04-10, 16:00
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Den bästa bok jag läst!

Vad gjorde boken så bra?
Citera
2020-10-21, 22:12
Medlem
Quoters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Tycker boken verkar intressant, ska lägga in en
Beställning och återkommer med en recension.

Varför så mycket negativitet kring titeln?
Det är ju ingen direkt lögn även om den är satt enbart
för att sälja några extra exemplar...

När tror du att du kan återkomma med en liten recension?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in