Hej flashback! Jag undrar om denna substans gr att f tag i ngonstans? Det r allts en katinon-variant av 5-methyl-MDMA ven beslktat med 5-methyl-MDA. Finns fakta p Pihkall.
Vet ingen shop som har denna men man tycker ju att det kan vara en bra kandidat till Methylone.
All info uppskattas
Bumpar! Med tanke p att en vrdig eftertrdare till Methylone inte dykt upp nnu s funderar jag p om denna skulle kunna vara ngot att forska p om inte mer vrd? Det borde vl inte vara omjligt att tillverka denna. I grunden ser molekylen ut som Methylone/M1 men med en extra metyl-stapel p fenetylringen. Skulle detta gra substansen mer potent eller tvrtom? Kan ngon svara p det?
Det r ju en katinon. Jmnfr man med 5-Methyl-MDA (vilket ocks r en vldigt eftertraktad substans) s r ju 5-methyl varianten avsevrt mer potent n MDA. Undrar om s r fallet med katinonvarianten 5-Methyl-Methylone kontra Methylone?
jag har lst posetiva rapporter om 5-Methyl-Ethylone som sgs vara BTTRE n Methylone till och med. Dock verkar substansen inte g att f tag p och inte heller 5-Methyl-Methylonesom i praktiken borde vara bttre n 5-Methyl-Ethylone.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!