Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-06, 23:00
Medlem
Psychoramas avatar
Hej flashback! Jag undrar om denna substans går att få tag i någonstans? Det är alltså en katinon-variant av 5-methyl-MDMA även besläktat med 5-methyl-MDA. Finns fakta på Pihkall.
Vet ingen shop som har denna men man tycker ju att det kan vara en bra kandidat till Methylone.
All info uppskattas
Citera
2014-08-24, 16:54
Medlem
Psychoramas avatar
Bumpar! Med tanke på att en värdig efterträdare till Methylone inte dykt upp ännu så funderar jag på om denna skulle kunna vara något att forska på om inte mer värd? Det borde väl inte vara omöjligt att tillverka denna. I grunden ser molekylen ut som Methylone/M1 men med en extra metyl-stapel på fenetylringen. Skulle detta göra substansen mer potent eller tvärtom? Kan någon svara på det?

Det är ju en katinon. Jämnför man med 5-Methyl-MDA (vilket också är en väldigt eftertraktad substans) så är ju 5-methyl varianten avsevärt mer potent än MDA. Undrar om så är fallet med katinonvarianten 5-Methyl-Methylone kontra Methylone?

jag har läst posetiva rapporter om 5-Methyl-Ethylone som sägs vara BÄTTRE än Methylone till och med. Dock verkar substansen inte gå att få tag på och inte heller 5-Methyl-Methylonesom i praktiken borde vara bättre än 5-Methyl-Ethylone.

Mvh
Citera
2014-12-27, 16:34
Medlem
noobz1337s avatar
Låter intressant måste jag säga!

Är den klassad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto