2012-02-06, 23:00
Medlem
Psychoramas avatar
Hej flashback! Jag undrar om denna substans gr att f tag i ngonstans? Det r allts en katinon-variant av 5-methyl-MDMA ven beslktat med 5-methyl-MDA. Finns fakta p Pihkall.
Vet ingen shop som har denna men man tycker ju att det kan vara en bra kandidat till Methylone.
All info uppskattas
Citera
2014-08-24, 16:54
Medlem
Psychoramas avatar
Bumpar! Med tanke p att en vrdig eftertrdare till Methylone inte dykt upp nnu s funderar jag p om denna skulle kunna vara ngot att forska p om inte mer vrd? Det borde vl inte vara omjligt att tillverka denna. I grunden ser molekylen ut som Methylone/M1 men med en extra metyl-stapel p fenetylringen. Skulle detta gra substansen mer potent eller tvrtom? Kan ngon svara p det?

Det r ju en katinon. Jmnfr man med 5-Methyl-MDA (vilket ocks r en vldigt eftertraktad substans) s r ju 5-methyl varianten avsevrt mer potent n MDA. Undrar om s r fallet med katinonvarianten 5-Methyl-Methylone kontra Methylone?

jag har lst posetiva rapporter om 5-Methyl-Ethylone som sgs vara BTTRE n Methylone till och med. Dock verkar substansen inte g att f tag p och inte heller 5-Methyl-Methylonesom i praktiken borde vara bttre n 5-Methyl-Ethylone.

Mvh
Citera
2014-12-27, 16:34
Medlem
noobz1337s avatar
Lter intressant mste jag sga!

r den klassad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto