2012-02-06, 17:01
Medlem
Fenomenet: eskorter med klackskor i sängen - why?

Min teori är att de ska känna skillnaden och utstråla att "nu jobbar jag" och ifall de har pojkvän sen vara utan skor med honom för att känna "nu jobbar jag inte", eller vad är det frågan om? Kanske gör dem så för att de tror det är extra sexigt men det är väl bara krångligt med vassa klackar i vädret som kan rispa eller förstöra sängkläder/hud etc?
Citera
2012-02-06, 17:08
Medlem
deadlycombos avatar
Samma sak som att de flesta porrskådisar har på sig sina klack skor genom hela filmen. Ska väll anses som mera "porrigt" eller något...
Citera
2012-02-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unhappy

Min teori är att de ska känna skillnaden och utstråla att "nu jobbar jag" och ifall de har pojkvän sen vara utan skor med honom för att känna "nu jobbar jag inte", eller vad är det frågan om? Kanske gör dem så för att de tror det är extra sexigt men det är väl bara krångligt med vassa klackar i vädret som kan rispa eller förstöra sängkläder/hud etc?

Det handlar garanterat inte om nåt annat än att många män tycker höga stilettklackar, stövlar etc är sexigt. Personligen tycker jag att bara fötter är sexigt och då tar de så gärna av sig eventuella skodon...
Citera
2012-02-06, 17:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Trots att jag är prostituerad har jag aldrig på mig skor i sängen. Jag har inte heller på mig högklackat utanför sängen. Inte min grej det där med höga klackar. Men en och annan man tänder på porriga skor och tycker det är upphetsande med skor i just sängen. Annars skulle inte porrfilmerna ha såna sexscener.
Citera
2012-02-06, 17:32
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Trots att jag är prostituerad har jag aldrig på mig skor i sängen. Jag har inte heller på mig högklackat utanför sängen. Inte min grej det där med höga klackar. Men en och annan man tänder på porriga skor och tycker det är upphetsande med skor i just sängen. Annars skulle inte porrfilmerna ha såna sexscener.

Om någon bad om att du skulle ha på dig högklackat skulle du göra ett undantag?
Citera
2012-02-06, 18:49
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unhappy

För att det är hett. Vet faktiskt inte om jag skulle vara så taggad på att en brud hade klackskor i min säng
Citera
2012-02-06, 18:55
Medlem
08.annas avatar
Det finns en del kunder som vill att man har skor och stayups på sig i sängen. Inget konstigt i det. Men skorna åker av ialla fall efter ett tag eftersom det är ganska obekvämt i längden att ha sex med skor på sig. Dessutom kanske man gör illa kunden med klackarna. Det vore inte så kul.
Citera
2012-02-06, 19:46
Medlem
porsches avatar
Med klackar o strumpor blir ju inramningen
av kroppsformerna ännu snyggare.
Riktiga glädjeflickor lär sig knulla med klackar på.
Är kunden inte till belåtenhet råkar ni bara trycka
spetsen på valfritt ställe
......dock får inte klackarnas längd överstiga mannens stolthet i cm.
Citera
2012-02-06, 19:54
Medlem
rankovs avatar
så att dom snabbt kan springa därifrån om det visar sig att kunden är ett psyko. samma anledning som varför dom tar förskottsbetalt.
Citera
2012-02-06, 19:58
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
så att dom snabbt kan springa därifrån om det visar sig att kunden är ett psyko. samma anledning som varför dom tar förskottsbetalt.

Har du sprungit fort i högklackat någon gång?
Citera
2012-02-06, 20:11
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Har du sprungit fort i högklackat någon gång?

nu var jag inte så allvarlig då horor endast har högklackat på sig på film. har dock sett transor spurta på bra i högklackat.
Citera
2012-02-06, 21:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Om någon bad om att du skulle ha på dig högklackat skulle du göra ett undantag?

Javisst, men inte många har frågat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in