2004-07-20, 11:39
Medlem
Morticians avatar
Citat:
Men - frågan återstår - finns det någon som har handlat detta i Sverige?

Frågan kvarstår inte alls.
Ehh Ruskibus läser du inte inläggen ovanför mitt t.ex? Bobergs säljer det. Förr kunde man köpa det i många välsorterade tobaksaffärer. Men se till att ha en stor snusnäsduk tillhands man har en tendens att få stora svarta snorbobbor i näsan när man dragit in det.
Citera
2004-07-20, 11:43
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortician
Frågan kvarstår inte alls.
Ehh Ruskibus läser du inte inläggen ovanför mitt t.ex? Bobergs säljer det. Förr kunde man köpa det i många välsorterade tobaksaffärer. Men se till att ha en stor snusnäsduk tillhands man har en tendens att få stora svarta snorbobbor i näsan när man dragit in det.

Jävlar. Jo - jag missade det. Ber så mycket om ursäkt.

Eftersom ingen annan svarar så kanske man kan utgå i från att detta säljs bara där - eller finns det någon annan affär?
Citera
2004-07-20, 11:47
Medlem
Morticians avatar
Okej då ursäkten godtas. Alltid kul att knäppa en moderator på näsan
Citera
2004-07-20, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
snuff, dvs snus man sniffar.

någon här som använder det?

finns det att köpa i sverige? har bara sett det när jag har varit utomlands.

Inget svårt att få tag på alls.. köpte ''snuff'' för några dagar sen i en tobak i Farsta

Ingen höjdare direkt..
Citera
2004-07-21, 23:18
Medlem
Roll8ors avatar
Det roliga är att det smakar eucalyptusskog när man nyser i ett par dagar framåt.
Citera
2004-07-22, 01:31
Medlem
Unbalanceds avatar
Relativt ovanligt att stöta på individer som brukar snuff i Sverige, vilket land dominerar Snuff i ?
Citera
2004-07-22, 02:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Skriv in "snuff" då du söker efter videofiler på DC++ så kommer du säkert att hitta en massa kul...
Citera
2004-07-23, 01:42
Medlem
zurfarns avatar
Man kan utan vidare dra in Ljunglöfs Ettan i näsan.....så snusade man fffffförut.......inom vissa "förnäma" kretsar i SVerige....att den platsar i munnen är arbetarklassens förtjänst. Det ska ingen ta ifrån dom !
Citera
2004-07-23, 10:06
Medlem
Pellenezs avatar
Åhh, jag kommer igåg när jag var lite grabb. Du drog vi i oss nåt som jag tror hette Kensington Snuff. Finns det kvar ännu?
Provade även att snuffa Ingefära. Det nös man oxå rätt gott av.
Citera
2004-07-26, 19:47
Bannlyst
Var själv en stor brukare utav snuff i högstadieåldern (ca 8-9 år sedan).
Satt på rasterna i skolan och drog i oss rad efter rad
Min sista "dosa" snuff köpte jag nog på gymnasiet runt 1999, kompisarna tyckte om det iaf.
Sen försvann det helt plötsligt från butikerna, va snack om att det blev olagligt...men det låter ytterst otänkbart. Någon som vet den egentliga anedningen?

Tackar förövrigt för länken
Citera
2004-07-27, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Sökfuntionen fungerade inte när jag sökte efter ovanstående saker, men till saken, tack för länken, var nyss i bulgarien, köpte hem lite snuff, det vanliga eukalyptys och något skumt som var hallonsmak på
Det var ju riktigt trevligt...kittlade i näsan och luktade parfym
Citera
2004-07-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAre
Var själv en stor brukare utav snuff i högstadieåldern (ca 8-9 år sedan).
Satt på rasterna i skolan och drog i oss rad efter rad
Min sista "dosa" snuff köpte jag nog på gymnasiet runt 1999, kompisarna tyckte om det iaf.
Sen försvann det helt plötsligt från butikerna, va snack om att det blev olagligt...men det låter ytterst otänkbart. Någon som vet den egentliga anedningen?

Tackar förövrigt för länken

även jag är aningen fundersam över det.. därikring 1999 fanns det statoil och OK, men nu har jag bara sett till det en gång, å de va köpt i finland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in