• 5
  • 6
2012-08-31, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Finns ingen poäng med en sexpartner som inte lyssnar. Och du kan inte få honom att lyssna, för antingen lyssnar han eller så gör han det inte. Finns inte så mycket att göra åt det. Och lat säger du ju också att han är. Låter oerhört meningslöst.

Säger en kvinna att det gör ont när jag för in den i analhålet, så tar jag det lugnare, så klart. Annars är man ju en idiot. Och analsex ska man göra långsamt och försiktigt. Har aldrig varit med en kvinna som velat ha det rått och hårt i röven, för då brukar det normalt göra ont.
håller med förutom det sista, med lite vana, uppvärming och träning kan man köra hårt i röven...
hoppas ts hittar sin hingst tillslut och lever lycklig i alla dagar
Citera
2012-09-01, 10:19
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen
Hahahahaha ja det skulle ju vara nått, jag funderade på att göra detta, men han är så orakad att det skulle bli oaptitligt.

Ta inte vaselin, det är sjuksvårt att få bort den efteråt.. Köp glidmedel på apoteket.. Vattenbaserat klick fungerar bra..
Citera
2012-09-01, 16:32
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
håller med förutom det sista, med lite vana, uppvärming och träning kan man köra hårt i röven...
hoppas ts hittar sin hingst tillslut och lever lycklig i alla dagar

Hahahahahaha ja du... jag måste bara finna en hingst nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Ta inte vaselin, det är sjuksvårt att få bort den efteråt.. Köp glidmedel på apoteket.. Vattenbaserat klick fungerar bra..

Jag tänker inte ta vaselin... Blää. :P
Citera
2012-09-01, 17:38
Medlem
Lunaticxs avatar
Vet inte om ni har provat det men han kanske borde stimulera din anus med tungan Vet inte varför men ibland får jag lust till det och jag tycker inte alls att det är äckligt
Citera
2012-09-03, 10:32
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Vet inte om ni har provat det men han kanske borde stimulera din anus med tungan Vet inte varför men ibland får jag lust till det och jag tycker inte alls att det är äckligt

Nu är det bara som så att han är ute ur bilden sedan länge. Och har inte direkt orkat leta upp en ny person att ligga med på det viset. Så det är bara så det är. Men tack för tipset. :-)
Citera
2012-09-03, 11:51
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Nu är det bara som så att han är ute ur bilden sedan länge. Och har inte direkt orkat leta upp en ny person att ligga med på det viset. Så det är bara så det är. Men tack för tipset. :-)

Ok, läste inte hela tråden men det är bra att veta, dock tror jag att det är inget man kan förvänta sig från alla
heh och som singel tjej här på fb så lär du få massor av pm
Citera
2012-11-30, 19:06
Bannlyst
Citat:
Jag är en sådan brud som gillar att testa saker, och har nyligen blivit av med oskulden i tvåan.
Och det var med en karl som var perfekt i sängen, bra på att pilla och allt.
Han tyckte väl att jag var lite tight men han fick in kuken i alla fall. (eloge till han)
Och jag var nöjd med det hela och gillade upplevelsen.
Tyvärr lär inte denna karlen finnas i mitt liv igen dock, men det var kul så länge det varade.

Nå nu till problemet.
Har en snubbe jag brukar ligga med lite då och då då andan faller på, för oss båda.

Han är ju dock inte lika genialisk i sängen, han kan om han vill, men är lat och det värsta av allt.. Han lyssnar INTE!
Han har förr försökt ta mig i tvåan, och jag har sagt åt han att vara försiktig, ne han skall försöka ramma, med resultatet att han inte kommer någon vart och jag får ont i första ringmuskeln flera dagar efteråt.

Detta med att töja sakta men säkert funkar inte heller vidare bra, han försöker köra in två fingrar på en gång, och fast jag ber han sluta så skiter han i det, han försöker vålda sig in i min anal.

Hur fan skall jag kunna få min underbara analsex som var så jävla skön och bra?
Då det jag har att tillgå till nu kan liknas med att få en dildo med sandpapper uppkörd i analen.
För kommunikation fungerar uppenbarligen inte på mitt ligg.

Hjälp.
http://cdn.lolhappens.com/wp-content...1/together.png
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här