Nu har jag lyssnat igneom en del av dom o kan nämna att e som tyckte att porrmamma-ringningen va elak bör lyssna på den när dom försöker sälja en röstförvrängare till en gammal gubbe på 79år, han börjar till slut gråta och dom fortsätter ringa tillbaks o terra honom.
Jag tycker porrmamma skämtet bara va rolig, dvs hade ignet emot den, men gubbe.ringningen va bland de elakaste jag hört.
"Upprörd över Röstförvrängare" och "Röstförvrängare" heter dom och finns ung 1/3 ner på sidan de har båda en ritad sverige flagga som bild.
Den här är väldigt gammal men postar den ändå för jag tyckte den var så rolig eftersom jag inte hört den på ett tag. Finns vell några här som inte har hört den än...mycket nöje!
E Abdullah fake?
Ja. Abdullah är en karaktär som spelades av en ganska trevlig kille som Bubba hade kontakt med på MSN bland annat. Vi var inte med på hans fake så ni kan inte klandra oss. Det är bra att vi får träna oss på att tänka kritiskt!
Efter att ha lyssnat igenom ett tiotal busringningar är jag mycket frågande till humorn i detta? Jag älskade Hassan och Leifi, men dom här grabbarna är bara otrevliga utan nån som helst finess (vilket iofs Leifi också saknade, men han levererade istället odödliga one-liners).
Efter att ha lyssnat igenom ett tiotal busringningar är jag mycket frågande till humorn i detta? Jag älskade Hassan och Leifi, men dom här grabbarna är bara otrevliga utan nån som helst finess (vilket iofs Leifi också saknade, men han levererade istället odödliga one-liners).
De har gjort tusentals busringningar, många av dessa är väldigt kassa eftersom de gör sina busringningar live och allt är spontant till skillnad från Hassan som går efter manuskript. Det gäller att hitta guldkornen och när du väl gör det så kommer du inse att Hassan och Leifi är humorlösa amatörer jämfört dessa grabbar.
Shit vilka elakingar. "Din son har haft analsex med min dotter och spräckt hennes anus" Mamman håller ju på bryta ihop.
Stryk ska dom ha jävla snorungar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!