2005-02-09, 17:59
Medlem
SvaMp_s avatar
Nu har jag lyssnat igneom en del av dom o kan nämna att e som tyckte att porrmamma-ringningen va elak bör lyssna på den när dom försöker sälja en röstförvrängare till en gammal gubbe på 79år, han börjar till slut gråta och dom fortsätter ringa tillbaks o terra honom.
Jag tycker porrmamma skämtet bara va rolig, dvs hade ignet emot den, men gubbe.ringningen va bland de elakaste jag hört.
"Upprörd över Röstförvrängare" och "Röstförvrängare" heter dom och finns ung 1/3 ner på sidan de har båda en ritad sverige flagga som bild.
Citera
2005-02-11, 11:51
Medlem
fan va grymt!
Citera
2005-08-08, 07:25
Medlem
Ufojesuss avatar
Ursäkta bumpningen, men "porrmamma"-ringningen verkar ha tagits ner från SoundClick, någon vänlig själ som kan lägga upp?
Citera
2005-08-13, 03:56
Medlem
unreals avatar
båda abdullah är fake (uppgjorda)
Citera
2005-08-13, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av unreal
båda abdullah är fake (uppgjorda)

Uppgjorda är dom inte...men det är en svensk kille som låssas vara invandrare...
Citera
2006-04-14, 19:39
Medlem
SAMSONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn
Uppgjorda är dom inte...men det är en svensk kille som låssas vara invandrare...

hur vet du detta ?
Citera
2006-04-15, 01:27
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle
Den här är väldigt gammal men postar den ändå för jag tyckte den var så rolig eftersom jag inte hört den på ett tag. Finns vell några här som inte har hört den än...mycket nöje!

http://www.soundclick.com/util/strea...D=1194650&q=Hi

har även kommit en uppföljare på den..
http://www.soundclick.com/util/strea...D=2025927&q=Hi

för er som inte känner till EuroCop radio så finns mer info här:
www.danfun.net\radio

tjena, kan du länka dom igen ?
jag är så efter i tiden så dom funkar inte längre

//tack tack
Citera
2006-04-15, 10:53
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SAMSON
hur vet du detta ?

Från deras FAQ på eurocop.nu

Citat:
E Abdullah fake?
Ja. Abdullah är en karaktär som spelades av en ganska trevlig kille som Bubba hade kontakt med på MSN bland annat. Vi var inte med på hans fake så ni kan inte klandra oss. Det är bra att vi får träna oss på att tänka kritiskt!
Citera
2006-04-15, 11:02
Medlem
Roland Janssons avatar
Efter att ha lyssnat igenom ett tiotal busringningar är jag mycket frågande till humorn i detta? Jag älskade Hassan och Leifi, men dom här grabbarna är bara otrevliga utan nån som helst finess (vilket iofs Leifi också saknade, men han levererade istället odödliga one-liners).
Citera
2006-04-15, 12:49
Medlem
Dubbelsylts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roland Jansson
Efter att ha lyssnat igenom ett tiotal busringningar är jag mycket frågande till humorn i detta? Jag älskade Hassan och Leifi, men dom här grabbarna är bara otrevliga utan nån som helst finess (vilket iofs Leifi också saknade, men han levererade istället odödliga one-liners).

De har gjort tusentals busringningar, många av dessa är väldigt kassa eftersom de gör sina busringningar live och allt är spontant till skillnad från Hassan som går efter manuskript. Det gäller att hitta guldkornen och när du väl gör det så kommer du inse att Hassan och Leifi är humorlösa amatörer jämfört dessa grabbar.
Citera
2006-04-15, 22:01
Medlem
I_O_Us avatar
Shit vilka elakingar. "Din son har haft analsex med min dotter och spräckt hennes anus" Mamman håller ju på bryta ihop.
Stryk ska dom ha jävla snorungar.
Citera
2006-04-15, 22:13
Medlem
Hamstrutss avatar
det roliga med det här är att dom gör såna här saker som jag aldrig skulle våga

därför är det roligt att hör reaktionerna på folket dom terroriserar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto