2012-02-05, 12:37
Medlem
Qaprizons avatar
Jag skapade ett nytt konto häromveckan, men råkade skriva in fel epostadress. Skrev in .com istället för .se.
Jag vill väldigt gärna ha det namnet på flashback, så jag undrar, finns det någon möjlighet till det?
Kommer kontot raderas då jag inte kan aktivera det, så att jag kan skapa ett nytt med samma namn? Eller kan någon mod hjälpa mig?
Jag har använt sökfunktionen (utan framgång), har mailat flashbacks "hjälpmail" och kontaktat mod, men inte fått svar.

Tacksam för svar!
Citera
2012-02-05, 12:51
Medlem
Carelesss avatar
Logga in på kontot, gå in i kontrollpanelen och redigera epost. Inte mycket svårare än så.
Citera
2012-02-05, 12:55
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless
Logga in på kontot, gå in i kontrollpanelen och redigera epost. Inte mycket svårare än så.
Det går väl inte att logga in på kontot förrän man aktiverat det.
Citera
2012-02-05, 12:59
Medlem
Carelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Det går väl inte att logga in på kontot förrän man aktiverat det.
Jag skapade nyss ett testkonto och det fungerade utmärkt. Det är nog så att man inte kan skriva inlägg om man inte konfirmerat eposten, även efter tre dagar.
Citat:
Ursprungligen postat av Regler
När du registrerat dig som medlem tar det tre dygn innan ditt konto aktiveras. Du kan inte göra några inlägg på forumet under de tre första dygnen. För att därefter kunna göra inlägg måste du aktivera ditt konto (aktiveringskod skickas till dig via e-post).
Senast redigerad av Careless 2012-02-05 kl. 13:01.
Citera
2012-02-05, 13:05
Medlem
Qaprizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Careless

Det fungerade bra, att det var så enkelt.. Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in