Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Seriöst? En mus med 400dpi?
Yepp. Som tidigare talare så har det inte med tekniken att göra, utan passformen.
MSI kom ju med en av de "första" lasermössen som användes utav gamers(MSI 1.1) på seriös nivå. Sedan Kom MSI 3.0 som då var lite bättre än 1.1an.
MSI 3.0 slutade tillverkas under 2005-2006(om jag inte missminner mig) men blev återkallad i en ny färg(svart/grå) för att dom tappade så många köpare.
Jag har testat Alla Razor möss, MX serien och inte hittat en enda som har den passformen jag söker.
Samma med tangentbord. Många föredrar te.x Biltemas tangentbord mot G11-15-18 serien.
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Problem redan efter 1 år, då är det en riktigt dålig mus. Min mx518 funkar lika fint nu som när jag köpte den = DHW08. Så släng skiten och köp en mx518 istället.
Beror ju också på hur man använder musen och vilka spel man spelar. Personligen kanske jag inte har varit så varsam mot musen som man borde vara. Alla har förlorat den gråa färgen på vänster musknapp där jag har fingret om vi säger så

f.ö Tycker jag MX518 är skit, dock mx500 var helt OK

.
Till TS: Det är inte ett mjukvara problem för att mjukvara ska inte hantera knapptryckningar sådär helt random.
Du kan ju, om du vill uppdatera mjukvaran om du är osäker.