Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-04, 22:35
Medlem
Tja

har nu i två timmar försökt att återställa datorn till fabrikinställningar, laptop, köpte den i februari 2011, i3 windows 7.

måste jag skapa cd skivor eller kan jag bara trycka nån F- knapp i börjar när jag startar datorn???
För när jag trycker F11 så kommer en meny fram, så trycker jag reparera datorn, sen kommer det fram en annan meny på lite olika saker, men ingen där det står factory eller liknande som betyder att det blir till fabrikinstälningar.

hjälp snälla någon som vet?
Citera
2012-02-04, 22:46
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm
Tja

har nu i två timmar försökt att återställa datorn till fabrikinställningar, laptop, köpte den i februari 2011, i3 windows 7.

måste jag skapa cd skivor eller kan jag bara trycka nån F- knapp i börjar när jag startar datorn???
För när jag trycker F11 så kommer en meny fram, så trycker jag reparera datorn, sen kommer det fram en annan meny på lite olika saker, men ingen där det står factory eller liknande som betyder att det blir till fabrikinstälningar.

hjälp snälla någon som vet?

Nu har jag visserligen inte en Asus utan en Acer.

Om du söker i startmenyn efter Asus Recovery typ? Så kan man formatera om datorn till fabriksinställingar.

Utan att hålla på att bränna skivor.
Citera
2012-02-05, 01:23
Medlem
efter flera timmars sökande hittade jag en guide som var på ett annat spårk som ja fick översätta med google translate! och det är tydligen jättelätt, fattar inte varför man inte kan skriva det bara på alla andra forum :P man trycker bara F9 när man sätter på datorn innan windows loggan kommer fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in