Jag är inne på min tredje vecka på en testo only.
Hade i början av kuren svårt att sova, nu är det tvärt om...så jävla jobbigt allså, man tränar stenhårt och sen kommer man hem, äter och sover, ställer klockan för att inte missa att ät tiderna, sen sover man.....
Har börjat växa och fått Jävligt bra ökningar i form av styrka, midjan har redan minskat lite....så jag klagar inte på kuren, utan vill bara veta hur länge det tar innan det blir normalt igen med sov tider mm.????
Jag är inne på min tredje vecka på en testo only.
Hade i början av kuren svårt att sova, nu är det tvärt om...så jävla jobbigt allså, man tränar stenhårt och sen kommer man hem, äter och sover, ställer klockan för att inte missa att ät tiderna, sen sover man.....
Har börjat växa och fått Jävligt bra ökningar i form av styrka, midjan har redan minskat lite....så jag klagar inte på kuren, utan vill bara veta hur länge det tar innan det blir normalt igen med sov tider mm.????
Du har drabbats av samma som mig...kallas för *insomnia* och det är vi inte ensam om att uppleva...är en bieffekt av bl a testo...
ergoforce är du säker på att du inte har blandat ihop saker och ting här?
susning.nu ==>
Sömnlöshet (kallas också insomnia) är att tillfälligt eller mer varaktigt inte kunna, eller ha problem med, att somna.
...alternativt sover oroligt och vaknar alltför lätt.
ergoforce är du säker på att du inte har blandat ihop saker och ting här?
susning.nu ==>
Sömnlöshet (kallas också insomnia) är att tillfälligt eller mer varaktigt inte kunna, eller ha problem med, att somna.
...alternativt sover oroligt och vaknar alltför lätt.
nja jag har själv sökt en förklaring på detta...och som jag förstår så är det insomnia som innebär probelm att sova...sen att man går över i stadiet att sova mer och alltid vara trött så missade jag att poängtera att det var det första jag syftade på...sorry...rätt ska vara rätt...
undrar vad terapia har för doser också. Tänkte köra testo snart, men ska vänta tills alla skitmärken försvinner så dom tar in riktigt nu istället för den osterila billiga skiten som säljs nu för orimliga priser
undrar vad terapia har för doser också. Tänkte köra testo snart, men ska vänta tills alla skitmärken försvinner så dom tar in riktigt nu istället för den osterila billiga skiten som säljs nu för orimliga priser
Jepp har kört en kickstart på drolen 4 veckor...sista veckan nu...har funkat bra och fått enormt tryck...