2005-01-27, 08:49
Medlem
Sun Ras avatar
Smaka på det, Johnossi.

Jag säger bara: Believe the hype!

Riktigt, riktigt bra. Har inte blivit så här glad sen jag blev av med oskulden.
Typ.
Citera
2005-01-27, 12:16
Medlem
Namblas avatar
Jag hör dig musikbroder!

Plattan är fantastisk, jag är osäker på om något band kommer göra en bättre skiva i år. The Show Tonight nominerar jag härmed till 2005 års bästa låt!

Hoppas de blir stora, så kan man skryta med att man såg dem 4 gånger som förband åt tsool.

"Det är vi som är John Ossi, jag är John och han heter Ossi, med s och i. "
Citera
2005-03-02, 15:51
Medlem
embras avatar
johnossi. sitter som en smäck.

"sit down, sit on the ground,
take off your clothes and start diggin' for your soul.
Dig deep, dig deeper,
only worms and roots can stop you from your goal...
there's a lot of things to do before you die..."
Citera
2005-03-02, 16:30
Medlem
Bästa skivan på hur länge som helst. De sa bli mycket spännannde att se dem live
Citera
2005-03-02, 16:33
Medlem
embras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Bästa skivan på hur länge som helst. De sa bli mycket spännannde att se dem live

du kan inte stava...anar man lite småländska? (Det sa bli...)
Citera
2005-03-02, 19:45
Medlem
Jepp, bästa svenska skivan hittills i år. Eller kom den förra året? Laddade ner den innan årsskiftet tror jag. Skit samma. Grymt sköna snubbar i alla fall. Jag trodde på ett bredare genombrott dock.
Citera
2005-03-02, 23:47
Medlem
Dom är riktigt bra. Såg dom live för ett tag sedan och det var fruktansvärt bra, speciellt deras version av P.I.M.P var riktigt jävla grym alltså.
Citera
2005-03-03, 15:19
Medlem
embras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Jepp, bästa svenska skivan hittills i år. Eller kom den förra året? Laddade ner den innan årsskiftet tror jag. Skit samma. Grymt sköna snubbar i alla fall. Jag trodde på ett bredare genombrott dock.

aja baja, inte ladda ner musik...förresten tror jag att du fått fel version av skivan i så fall. Har för mig att det saknades att par låtar på internet-versionen...

Citat:
Dom är riktigt bra. Såg dom live för ett tag sedan och det var fruktansvärt bra, speciellt deras version av P.I.M.P var riktigt jävla grym alltså.

Hmmm, P.I.M.P har de inte spelat allt för många gånger live...den versionen e dock fantastisk! Fattar inte att de inte alltid kör den. Var såg du dem senast?

Förresten, ikväll är det johnossi live i musikjournalen, inte missa!
Citera
2005-03-03, 19:15
Medlem
ReNus avatar
Yes, Johnossi har gjort årets skiva!

Kul att det är fler än jag som fattat det.

.
Citera
2005-03-03, 22:32
Medlem
[quote=embra]aja baja, inte ladda ner musik...förresten tror jag att du fått fel version av skivan i så fall. Har för mig att det saknades att par låtar på internet-versionen...

Ja, jag fick ett promoex av skivan också nån månad senare, och de låtarna var desamma som fanns på den version jag laddat ner. Hörde förresten om nån lantis som kommit fram efter en konsert i typ Tranås/Alingsås och ville få sitt brända exemplar signerat...
Citera
2005-03-04, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embra
Hmmm, P.I.M.P har de inte spelat allt för många gånger live...den versionen e dock fantastisk! Fattar inte att de inte alltid kör den. Var såg du dem senast?

Jag såg dom på Metropol i Hultsfred
Citera
2005-03-04, 00:17
Medlem
Aldrig hört talas om, för lat för att googla. Vad är det för mög? Pop, rock, hiphop, soul?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in