Citat:
Ursprungligen postat av GaNgar
Om jag driver en webbshop för t.ex. illegala hamburgerbröd, får jag då skriva i min signatur.
"Hamburgerbrodtillbraprisharnu.se - köp professionella hamburgerbröd"
då det verkar vara tillåtet, eller?
Under Egna projekt, får jag då göra en tråd.
"Hej driver min sida hamburgerbrodtill***braprisharnu.se undrar om ni kunde ge eran feedback på designen osv, eller produkterna och priserna, vad tycker ni? "
Jag tycker det låter som reklam, men det är inte i reklamsyfte, utan design och feedback syfte, om ni förstår vad jag menar.
Så då är det alltså reklam i -> signaturen
och
en tråd för design/feedback på sidan.
Tänker även göra ett nytt konto för det här. Om jag inte har läst fel så är bryter det inte mot flashbacks regler, kan någon ge förslag?
Jag ser inga problem med det, så länge fokus ligger på just sidans design och funktioner. Det är syftet med just den avdelningen, att få feedback på sina
egna projekt. Viktigt är dock att hålla sig ifrån erbjudanden om betalning för förbättringar av sidan, jobb på ett visst företag o.s.v.
Citat:
Edit: Får jag även ta bilder på mina illegala hamburgerbröd och sedan lägga upp i flashbacks "Egna Projekt" och fråga hur de tycker om färgerna, om det ser bra ut, om de illegala hamburgerbröden ser snarklika till riktiga hamburgerbröd?
Nej, för det vore OT i Egna projekt. Det är för projekt inom Systemutveckling, som huvudforumets namn indikerar. I Mat-forumet kanske det passar dock.