Hej till alla.
Det är så att jag har bestämt mig för att gadda en tatuering, ett citat på underarmen - dels för jag såg min kusin som gjorde detta och det såg riktigt fint och stilrent ut.
Har funderat runt nu i snart 2-3 månader om citat jag ska ta, har gjort en lista med ca 7 citat. Tips på vilken av dessa jag ska ta?:
*One Life, Once Chance* <---- Intressant pga livet verkligen blir annorlunda av besluten du tar osv, denna kan dock vara lite mesig.
*This Too Shall Pass* <--- Absolut ingenting består, som partiklar osv. Intressant citat och kan se fin ut med stilren text som jag vill ha på citatet, etc.
*Life goes on* <--- Skönt att ha om du har gjort något dumt/pinsamt/jobbigt - bara tänka att livet faktiskt går vidare.
*VENI,VIDI,VICI* <--- I came, I saw, I conquered.
*Leap and the net will appea*r <---- Gillar jag starkt, handlar om att våga ta första steget
*I may be lying in the gutter, but I'm staring at the stars.* <----- Se på det positiva i negativa situationer~ liknande
Ska ha tatueringen i old english style - vill säja stilrent och ganska "fet" text. Inge skit snack om att tatuering är "WT" white trash, idiotiskt enligt mig då ett citat som finns dåld under en tröja den större tiden ska ange att man är Trashig :