2012-02-03, 09:08
Medlem
jag fundera på om man skulle öppna en hemsida som ebay fast i stället kalla den typ pothead-bay eller ngt liknande.

där man som privatperson kan lägga ut annonser på cannabisreleterde saker som typ begagnade bongar,odlingsutrustning etc..behöver ju inte bara vara begagnat även nya saker ibland kan man köpa en hel del billigt på rea som man hade kunnat säjla med vinst..

vad tycker ni fb skulle detta ha fungerat?
hade ni kunnat tänka er handla på en sådan sida eller lägga ut annonser?
Citera
2012-02-03, 09:12
Medlem
krigsbarns avatar
Jag skulle inte riskera att köpa en bong eller pipa som någon störd pundare kan ha tryckt upp i röven, hur osannolikt det än är, oavsett hur grundligt man tvättar den.
Citera
2012-02-03, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Jag skulle inte riskera att köpa en bong eller pipa som någon störd pundare kan ha tryckt upp i röven, hur osannolikt det än är, oavsett hur grundligt man tvättar den.
Citera
2012-02-03, 09:50
Medlem
SmilingFacess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn

Insrämmer! Tvi fan vad vidrigt!!

Citat:
Ursprungligen postat av redgunn

Citera
2012-02-03, 10:25
Medlem
Det finns garanterat inte nog stort intresse för en sådan sida, jag hade absolut inte handlat där.

Jag vet att du inte satsar på att bli jättestort men blocket te.x når ut till alla folkgrupper i Sverige skulle man kunna säga. Din däremot skulle inte ens nå ut till majoriteten av en grupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in