2012-02-02, 12:05
  #1
Medlem
Hur ofta måste en gasoltub besiktigas?
Citera
2012-02-02, 19:03
  #2
Medlem
toby79s avatar
Om man använder rätt termer så blir det enklare att få fram rätt information. Gasolflaska heter det, en tub är sånt man har Kalles kaviar i.
En gasolflaska är godkänd i 10 år, därefter ska den revideras. Sitter en märkning någonstans på den.
Citera
2012-02-03, 08:36
  #3
Medlem
Tack så mycket!
Citera
2026-02-11, 20:58
  #4
Medlem
SlagenSvensks avatar
Jag fick en 6 kilos gasolflaska i höstas. Nu är den tom o skall fyllas. Nä min tub är för gammal, måste besiktigas sade påfyllarna. Inte fan visst dom vart.

Vart besiktigar ni gasolflaskorna? Det verkar som man måste köpa ny ist.

/SS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in