2012-02-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinkyWinky
Typiskt! Jag tyckte det fungerade rätt bra för mig, men efter några veckor råkade jag på ett eller annat sätt krossa flaskan så på så vis slutade jag.

Freudiansk flaskkrossning?
Citera
2012-02-01, 15:14
Medlem
VemAnnarss avatar
Can't tell if trolling or just stupid.
Spontant. Ganska konstigt.

Men antar att du kommer fortsätta göra det i vilket fall, så önskar bara lycka till!
Om du fick välja en sak av alla du nämnde, vilket blir det helst? dvs, blod, skorpor, naglar osv.
Citera
2012-02-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Varför skulle du behöva söka hjälp? Sålänge det inte är ett beteende som skadar dig fysiskt eller psykiskt så fortsätt om du vill. Eller sluta självmant. Själv har jag alltid föredragit människor som käkar sina snorbusar framför dem som petar dem under bänkar osv så att andra människor får ta del av dem.

Som jag nämnt tidigare så skadar det ju mig psykiskt ifall jag blir påkommen. Tror inte det skulle vara speciellt accepterat i min omgivning och jag tror INTE min flickvän skulle digga det speciellt mycket om man säger så.

Sluta självmant känns nog omöjligt vill jag påstå. Den självdisciplinen har jag inte då detta är ett djupt inrotat beteende i mig.

Konstigt nog upplever jag det inte som att man ofta stöter på snorbusar även om det har hänt. Vad gör folk med dem?
Citera
2012-02-01, 15:27
Medlem
Strongmanx2s avatar
Käkade snor när jag var liten, kommer inte ihåg när jag slutade.
Pillar bort sårskrapor gör jag också, men inte äter dem.
Citera
2012-02-01, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemAnnars
Can't tell if trolling or just stupid.
Spontant. Ganska konstigt.

Men antar att du kommer fortsätta göra det i vilket fall, så önskar bara lycka till!
Om du fick välja en sak av alla du nämnde, vilket blir det helst? dvs, blod, skorpor, naglar osv.

Väldigt svårt att välja faktiskt... En stor sårskorpa står dock högt i kurs. Kanske för att det i mitt fall är relativt ovanligt. En stor snorbuse känns som jackpot också, gärna om det följer med bonusslem från långt in i näsgången.
Citera
2012-02-01, 16:14
Medlem
lol, jag såg en snubbe på en camping peela bort död hud och äta det, tror inte du är ensam om det.
Citera
2012-02-01, 16:54
Medlem
utforskarens avatar
Nej, du är långt ifrån ensam. Det skapades faktiskt en likadan tråd här på Flashback för inte så länge sedan, sök och du skall finna!

Det finns ju en benämning (eller diagnos) för det där med att rycka av hår och äta hårrötterna, men jag tror att alltihop bottnar i samma problem, vad problemet/anledningen är i sig vet jag inte, men jag tror att betéendet ofta kan utlösas av stress, nervositet mm.

Jag äter naglar, hudflikar (från fingrarna) och ibland snor och hårrötter. Försöker låta bli alltsammans dock, mest bara för att jag vet hur äckligt andra tycker det är. Och för att jag blev lite skrämd när jag läste om "hår-ätar-sjukdomen", där det framgick att håret stannar kvar i kroppen och kan bilda en hård hårboll som till slut måste opereras bort.

De flesta vill förstås inte berätta om att de äter snor och annat, så det är lätt hänt att man känner sig ensam om det. Och du kan känna dig lugn över att det finns folk som gör konstigare och äckligare saker än vad du gör.
Citera
2012-02-01, 17:07
Medlem
Du är inte ensam ts, jag har också samma "problem" eller vad man ska kalla det. Jag äter snor i princip varje dag, och har även smakat på sperma flera gånger. Dock har jag aldrig fått för mig att smaka på blod/sårskorpor/hud/kiss/bajs, det känns verkligen ute lockande.
Jag brukar också lukta på prutt (på samma sätt som du) och jag brukar ofta ta mig på fötterna för att sedan lukta på händerna (det är ett särskilt "beroende" jag har; fotlukt). Det värsta är att jag inte känner att jag vill sluta med det, det är verkligen ett behov jag har.
Citera
2012-02-01, 18:00
Medlem
Laxons avatar
Jag spydde precis i munnen. Vidrigt TS.
Citera
2012-02-01, 18:13
Medlem
Razputins avatar
Alltså TS jag känner igen ditt beteende fast inte till den grad, jag käkade snor när jag var liten har jag fått höra men idag petar jag bara i näsan. Känner att jag blir täppt om jag inte håller den "ren", blir liksom jobbigt och kan knappt andas genom näsan då och sånt, inte särskilt trevligt heller

Om du inte har disciplinen till att ta tag i det själv så tycker jag du ska snacka med någon om det
Citera
2012-02-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maybeiwill
Som jag nämnt tidigare så skadar det ju mig psykiskt ifall jag blir påkommen. Tror inte det skulle vara speciellt accepterat i min omgivning och jag tror INTE min flickvän skulle digga det speciellt mycket om man säger så.
Sluta gör det publikt och gör det bara i din ensamhet, det måste du väl klara av?
Citera
2012-02-01, 18:25
Medlem
yPcyoto-09s avatar
Äckligt men sant. Kan nästan instämma på allt du säger att du stoppar i dig! Hjälp nu blir det påhopp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in