2012-01-31, 21:49
Medlem
Hej!

Har ett trdlst tangentbord frn apple samt deras magic mouse och efter det att jag upgraderade min macbook pro ( 13" 2011) s har bde musen och tangentbordet hackat till och frn...
Har lst att fler haft problem med detta och ven varit i kontakt med support som gav mig diverse saker att testa... Dock r det kvar.

Ngon som lyckats lsa det?

/Chrille
Citera
2012-02-01, 07:39
Medlem
tzjs avatar
Har inte hrt om problemet innan faktiskt.
Prova att parkoppla det igen frn brjan.
Citera
2012-02-01, 13:30
Medlem
Jag har gjort om det vldigt mnga gnger.

En kortvarig lsning r att sl av och p bluetoth vilket gr att det funkar i 5 minuter innan problem uppstr.
Citera
2012-05-14, 22:39
Medlem
TheBurdens avatar
Mitt tangentbord och mus tappar kontakten lite d och d. Musen kan ta ett bra tag att f igng igen. Vldigt irriterande. Funderar starkt p att kpa Apples trdade tangentbord och Mighty Mouse om grejerna fortstter att tappa kontakt hela tiden. Jvla skitgrejer.

En annan sak som r strande r att nr jag t. ex. rr muspekaren ver en lnk i webblsaren och den pekande handen kommer upp, s frsvinner den inte ibland nr jag klickar eller flyttar muspekaren. Normalt s ska ju den svarta pilen komma tillbaka. Jag lser det genom att klicka p valfritt stlle, s fr jag tillbaka den vanliga svarta pilen. Blir lika med textmarkren ibland, att den fastnar/stannar kvar.
Senast redigerad av TheBurden 2012-05-14 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in