Citat:
Ursprungligen postat av kolvas
Nu börjar feministerna bli riktigt rädda, en mera patetisk och omdömeslös debattartikel har jag inte läst på länge:
http://www.dn.se/kultur-noje/debatt-...skt-deprimerad
Här gör feministen kopplingar mellan t.ex Pelle Billing & A. Breivik
Alltihopa verkar vara en desperat känslomässig urladdning
Hoho! Den där texten var underbar. Man blir sådär lycklig när man ser sånt där.
Maria Sveland när du googlar ditt namn och kommit hit och i nyfikenhetens skull skumma genom denna sida, så ställer jag tre frågor till dig som du kan klura på: Är det bekvämt att alltid ha samma åsikter som etablisimanget/majoriteten? Tror du att Breivik hade gjort dessa handlingar ifall han hade fått en socialt accepterad plattform där han kunde ventliera sina värderingar utan att bli betraktad som nazist/rasist? Är Helene Bergman också en islamofobisk kvinnohatare?
Låt oss stycka texten lite! Stort humorvärde i denna upphållare av PKismen. Men ta inte mina ord på allvar, jag är blott en islamofobisk kvinnohatare (som typ P.Billing eller ABB lol):
"Vi, jag, visste ju att Breiviks främs*ta mål var att döda Gro Harlem Brundtland, att hans kvinnohat var lika starkt (starkare?) som hans hat mot muslimer och invandrare."
Hon frågar sig om hatet mot kvinnor kanske är starkare (iaf lika starkt) som mot muslimer och hon påstår att
vi visste det? Vad jag fattar det som så hatar han feminismen, inte kvinnor. Ja det är inte ovanligt att människor klampar ihop kritik mot en ideologi med hat med dom som håller med ideologin. Man undrar ju själv, hatar hon borgare? Hatar hon Moderaterna som på Lidingö och göttar sig i plebejens svårigheter? Jag misstänker nämnligen att hon har en massa kritik mot borgerliga partier.
"Och eftersom gränserna långsamt förskjutits kallar ingen Pär Ström eller Pelle Billing för de extremister de faktiskt är, tvärtom bjuds de in till tv-soffor och debatter och erbjuds utrymme på olika forum."
Pelle Billing extremist?!

Snacka om att försök till att polarisera läsarna, antingen så håller man med skribenten eller så skrattar man åt det och tar ett
ytterliggare steg ifrån feminister. Ja jävlar denne Pelle Billing, ett steg till och vi är tillbaka på 1800-talets England.
”I nättråden omtalades kvinnor som ’sliddjur’ vars enda existensberättigande bestod i att reproducera rasen. Och till och med den funktionen ifrågasattes, eftersom svenska kvinnor ansågs ’rasblanda’ för mycket och därför borde avrättas för förräderi.”
Har dom varit inne på FB och saxat kommentarer eller?

Jävla sliddjur, jag hoppas att ni vet eran plats och inte käftar emot när jag är lite kåt eller hungrig.
"Hatet mot Turteaterns uppsättning av Scum-manifestet gick i samma anda. Både Pär Ström och Pelle Billing skapade ett drev på sina bloggar som flera andra antifeministiska bloggare snabbt anslöt sig till och skrev egna texter på samma tema. Förutom en våg av protester och demonstrationer uttalades rena dödshot. "
Jag slår vad om att om du frågar Pelle eller Pär så är de båda två anti-våld och lägger sig inte i mångkulturen alls. Vad jag vet så länkas det inte invandringskritiska saker på deras bloggar, men någon får gärna bevisa mig motsattsen. Pelle och Pär spelar nämnligen samma spel som feministerna, och för att få ett utrymme i PK-media så kan man inte va det minsta kritiskt mot invandringen. (Som om detta hörde ihop dessutom).