Citat:
Ursprungligen postat av
uppisnoken
Alltså det finns ju garanterat bättre metoder att komma undan med mord än alla era finurliga benflisar o grejor.
Typ putta en person utför ett stup - "olycka",
droga en person till livsfarlig OD - "olycka"
Som tidigare nämnts, dränka personen "olycka"
osv
Jag tror att hålla på med en massa istappar o flismaskiner, grisfarmar o sånt är rätt kasst. Plus att allt sånt är ju rätt meckigt. Baxa runt på kroppar och grejor. Så fort man är i närheten av en crimescene så lämnar man ju typ spår idag. Så det bästa är nog att iscensätta en "olycka". Visst man kommer ju bli inblandad men ingen kan ju sätta dit just dig tycker man.
This. Man är ute och fiskar eller badar med båten, super en person full och puttar i.
"Trillade och slog i huvudet i kanten - sjönk som en sten - fick inte upp personen - RIP"
Det är garanterat det enklaste sättet. Du behöver inte ens supa personen full. Även om du är en svagare/mindre person håller du tom en person med flytväst på sig (seglarväst, inte räddningsväst) under ytan. Se bara till att ha långärmat så du inte får rivsår på armarna.
Åk ut en dag när det är risigt väder så kommer garanterat ingen se er. Gör det någonstans där det är djupt.
I värsta fall, putta bara i och sen kör på personen med båten. "Personen åkte i, slog i skallen tror jag , det blåste så mycket så drev iväg, när jag sedan skulle vända runt så var det vågor osv så jag kan ha råkat köra på personen , vet inte, det var panik, blåste och gungade , jag märkte inget men jag vet inte"
Polisen är vana vid att folk är dumma på sjön.