2005-01-25, 23:21
Awaiting Email Confirmation
Är det bara skit här med? inget som funkar tex?
Citera
2005-01-26, 01:29
Medlem
REEEETAAARDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isengard
Är det bara skit här med? inget som funkar tex?

Ephedran funkar i allafall... faktiskt lite sugen på Snuffet... nån som vet om det funkar???
Citera
2005-01-26, 13:43
Medlem
mr_zipoxs avatar
jag provade psykadelik snuff från nd.
Resultatet blev att man nästan blev bedövad i näsan + ett litet lätt rus, jag tog för övrigt 100mg om jag mins rätt.
Citera
2005-01-31, 08:20
Medlem
morn morn

Citat:
Ursprungligen postat av mr_zipox
jag provade psykadelik snuff från nd.
Resultatet blev att man nästan blev bedövad i näsan + ett litet lätt rus, jag tog för övrigt 100mg om jag mins rätt.

köpte oxå det därifrån,, tyckte det fungerade ganska ok men man blev lite skrajsen en stund haha .. köp hawaiian baby high q istället o tryck i dig tio stycken tugga sönder dom i munnen o låt dom blandas med salivet i 2 min typ sen e det bara att gallopera
Citera
2005-01-31, 14:47
Medlem
kezoos avatar
Ett smidigt sätt att kolla om nått funkar utan att vare sig köpa eller testa är att kolla om dom varnar för drogen...

Typ:

"Varning! Denna produkt bör inte användas av: personer under 18år, ammande, gravida, eller personer som lider av medicinska missförhållande, diabetes, högt blodtryck, hjärtsjukdomar, migrän, psykiska besvär, förstorad prostata. Personer som tar av läkare utskriven medicin bör konsultera läkare om lämpligheten i att kombinera denna produkt med sin befintliga medicin. "

Brukar slå rätt då...
Citera
2005-01-31, 15:04
Medlem
Nemesis1s avatar
Eller så kollar man upp drogen i fråga på Erowid...
Citera
2005-01-31, 15:18
Bannlyst
de där affärerna, som har i princip samma utbud oavsett vad de väljer att kalla sig (megadrugs_for_you, acidonline eller andra töntiga namn). Ephedrakapslar, "stackers" och därtil lite värdelösa saker som "herbal E" gurana och fantasi-joints

Jag kan allvarligt talat inte tänka mig att deras målgrupp består av andra än 13-åringar som vill låtsas att de knarkar. Vem fan annars går ock köper leksaks-E och leksaks-Jointar? Obegripligt

och namnet är ju ganska missvisande. "Partydroger" - my ass

PS. jag låter lite negativ kanske någon tycker, men i ärlighetens namn, det där är ju skräp.
Citera
2005-01-31, 16:07
Medlem
nyblads avatar
Så sant som det är sakt Tim men RC fungerar riktigt bra om man nu gillar hallucinationer.
Citera
2005-01-31, 16:10
Bannlyst
sålde partydroger RC? missade det.
och har inte de bästa RC-varianterna förbjudits
Citera
2005-01-31, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
de där affärerna, som har i princip samma utbud oavsett vad de väljer att kalla sig (megadrugs_for_you, acidonline eller andra töntiga namn). Ephedrakapslar, "stackers" och därtil lite värdelösa saker som "herbal E" gurana och fantasi-joints

Jag kan allvarligt talat inte tänka mig att deras målgrupp består av andra än 13-åringar som vill låtsas att de knarkar. Vem fan annars går ock köper leksaks-E och leksaks-Jointar? Obegripligt

och namnet är ju ganska missvisande. "Partydroger" - my ass

PS. jag låter lite negativ kanske någon tycker, men i ärlighetens namn, det där är ju skräp.

Jag håller med om att det finns en jävla massa skit på de där sidorna och det mesta är oftast skräp..
Men anledningen till att man kollar där är ju för att det faktiskt finns lagliga alternativ som funkar..
Salvia, HBW etc. etc.. Klart man då blir nyfiken på om något annat också fungerar, de har ju trots allt en stor fördel -de är lagliga.
Nu vet jag inte med just partydroger, tycker inte de verkar ha något speciellt häftigt på sin sida, men det finns ju fler sidor med bredare utbud..
Citera
2005-01-31, 20:11
Medlem
nyblads avatar
Dom sålde visst inte RC, så jag var nog en aning offtopic, sorry!
Personligen skulle jag välja alkohol före vilket låtsasknark som hällst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in