2012-01-30, 22:24
Medlem
rautans avatar
Hej jag ska snart åka till egypten, och sist när jag var i turkiet tänkte jag köpt några kaststjärnor på skoj för att ha på väggen hemma, men dum som jag är så glömde jag detta då . Men iaf är det någon som vet ifall dessa säljs i Egypten och i sådana fall är de vanliga eller inte och hur mycket brukar de ungefärligt kosta?en fråga till bara, ifall jag inte hittar något i Egypten är det någon som vet någon legit hemsida utan massa fuffens och skit som man beställa ifrån?
Citera
2012-01-30, 22:30
Medlem
Kaststjärnor är olagliga. För övrigt finns det en miljon olika hemsidor från USA. Men då är ofta frakten dyr.

www.swordsword.com säljer. Har beställt olika saker från sidan, snabb frakt, men dyr frakt. Oftast dyrare än varorna i fråga. Så mitt tips. Handla med kompisar och dela frakten.
Citera
2012-01-30, 22:47
Bannlyst
Vill du åka fast i tullen när du kommer hem då ska du köpa dessa, vill minnas att dessa går under vapenlagen, så det blir inte kul alls för dig om du åker fast.
MVH Kidon
Citera
2012-01-30, 22:50
Medlem
GlennGBGs avatar
Smuggla med sig kaststjärnor, nunchakus och butterfly-knivar hem från utlandsresorna gjorde man när man var 13 år gammal. Det är 18-års gräns här på forumet vad jag vet.
Citera
2012-01-30, 22:51
Medlem
rautans avatar
Jag vet att de är olagligt och att jag kan åka fast i tullen för de så inget mer snack om de nu tack! Btw tack för sidtipset, men nu kvarstår frågan om utbudet av dessa i Egypten
Citera
2012-01-30, 23:19
Medlem
rautans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Smuggla med sig kaststjärnor, nunchakus och butterfly-knivar hem från utlandsresorna gjorde man när man var 13 år gammal. Det är 18-års gräns här på forumet vad jag vet.
Du får väl tro vad du vill angående min ålder men jag är intresserad av kampsporter och dyl. och jag tänker ju inte direkt kasta dem på grannfruns katt heller, men som jag sa i första inlägget jag vill ha dessa på väggen hemma som prydnad!
Citera
2012-01-31, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG

Vissa samlar knivar, andra samlar frimärken och en tredje samlar motorsågar, vad gör det ena "vuxnare" än det andra? Ja jag samlar knivar själv och har "smugglat" en hel del balisonger eftersom det inte finns något rimligt/smidigt sätt att få in dom lagligt, tror du jag är någon 13 åring också? En bättre fråga är väll vad du hr för förräldrar som låter dig hålla på med sånna saker när du är en liten snorunge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in