2012-01-30, 12:05
Medlem
Finns det något bra "kvällscafé" i Göteborg? Det känns som att de flesta ställen stänger runt 20.00 mellan söndag och torsdag.
Citera
2012-01-30, 12:07
Medlem
BigFatCones avatar
Jag vet inte om Café Tintin fortfarande finns kvar men dom har öppet sent som fan. Sen finns det alltid en del taxifik här och där.
Citera
2012-01-30, 20:04
Medlem
Får kolla upp det. Tack.
Citera
2012-01-30, 22:24
Medlem
Vardons avatar
Tintin, finns väl kvar, men heter något annat på skylten. Ligger på Engelbrektsgatan, mellan avenyn och vasakyrkan typ.

Café skåne, Mölndalsbro brevid mekonomen och hotell mölndalsbro. De öppnar väl 06 på söndag och stänger 16 på lördag. Mycket och bra mackor om man ska bila ut i europa så man slipper äta de delikata skitmåltider som serveras på till exempel färjorna.
Citera
2012-02-05, 22:08
Medlem
Le Pain Francais stänger tio på vardagar (i alla fall den vid domkyrkan och den jämte Avenyn). Fröken Olssons likaså. Men jag efterlyser fler kvällsöppna kaféer. Tycker inte att de jag nämnde här är så trevliga.
Citera
2012-02-06, 10:19
Medlem
kostymnisses avatar
Condeco på avenyn stänger väl vid 01-02 på fre-lör iaf har jag för mig, sedan hur mysigt det är kan ju diskuteras kanske...
Bredvid Tintin (eller vad det heter numera) ligger ju ett annat café som även det har/har haft öppet framåt nattkröken iaf. Öppet dygnet runt har väl dock bara tintin vad jag vet på rak arm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in