2012-01-29, 19:11
Medlem
Igår blev jag bjuden på nått vitt pulver som stoppades i munnen (0.5 gram till 6 personer). Vissa snortade det även.

1. Efter ca en halvtimme började världen liksom glida ifrån mig och när jag tänkte på mina föräldrar såg jag två fågelskrämmor och jag visste inte vart jag bodde.

2. kunde inte styra mina tankar eller vad jag sa. Vissa grejer kom ut i ordform jag bara trodde att jag tänkte.

3. kunde ställa mig upp o gå utan någon ansträngning kändes det som.

4. Tappade alla känslor. dvs va varken kåt på personen jag haffade med eller ledsen, bara helt nollställd. Men lite rädd eftersom världen gled ifrån mig.

5. Trodde jag satt ihop med personen jag satt i knä på.

6. Trodde jag var kompis med ted mosby.

7. blev törstig.

Effekten slutade efter typ 4 timmar. Nu har jag en jävlig baksmälla.
Citera
2012-01-29, 19:13
Medlem
ketamin kanske?
Citera
2012-01-29, 19:14
Medlem
Jarans avatar
låter som något riktigt kul, såg du någonting eller hörde fel?
Citera
2012-01-29, 20:02
Medlem
ketamin verkar stämma väldigt bra överrens, men det hade ett mycket krångligare namn... a- nånting... men det kanske kan vara ungefär samma? tydligen användes drogen inom sjukvård och var inte olaglig i sverige. Än.

Hörde fel? Jag hörde massa konstiga saker och såhär i efterhand vet jag inte om jag hörde dom eller inte.
Citera
2012-01-29, 20:24
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhaftig
ketamin verkar stämma väldigt bra överrens, men det hade ett mycket krångligare namn... a- nånting... men det kanske kan vara ungefär samma? tydligen användes drogen inom sjukvård och var inte olaglig i sverige. Än.

Hörde fel? Jag hörde massa konstiga saker och såhär i efterhand vet jag inte om jag hörde dom eller inte.
Läs lite om MXE!
Citera
2012-01-29, 20:34
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Läs lite om MXE!
+1

MXE var det nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera