2023-09-19, 22:15
Medlem
Klossmongos avatar
Hon har varit med i aftonbladet och berttat om en infektion hon fick av en smutsig dildo.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ilmsinspelning
Citera
2024-01-12, 23:02
Medlem
Bumpar denna och nskar Martin lycka till, fr se hur lnge han blir nycker nr allt han gjort med sin fru kommer ikapp honom.

Fr vrigt s benmner hon usa som Amerika knns som att det bekrftar endel om hennes psykiska mende.. och med tanke p lodisen hon trffat s gr det ju inte saken bttre..

Men sjysta brst iaf!
Citera
2024-01-16, 02:18
Citat:
Ursprungligen postat av Kaka1234
Bumpar denna och nskar Martin lycka till, fr se hur lnge han blir nycker nr allt han gjort med sin fru kommer ikapp honom.

Fr vrigt s benmner hon usa som Amerika knns som att det bekrftar endel om hennes psykiska mende.. och med tanke p lodisen hon trffat s gr det ju inte saken bttre..

Men sjysta brst iaf!

Hller med att ha ser ut som en lodis men sg att han har ett networth p 4.5 miljoner dollar. S hon fr nog en livsstilsfrndring som heter duga.

Mitt ex pminner mycket om Ewes personlighet och hon var mycket obehaglig nr saker inte behagade henne men helt fantastisk nr man behagade henne Nr mitt fretag gick bra s var hon en ngel nr det blev tuffare tider s kunde hon nrmast misshandla mig mentalt. Dom ser nstan likadana ut ocks hehe.
Citera
2024-01-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalpsih
Hller med att ha ser ut som en lodis men sg att han har ett networth p 4.5 miljoner dollar. S hon fr nog en livsstilsfrndring som heter duga.

Mitt ex pminner mycket om Ewes personlighet och hon var mycket obehaglig nr saker inte behagade henne men helt fantastisk nr man behagade henne Nr mitt fretag gick bra s var hon en ngel nr det blev tuffare tider s kunde hon nrmast misshandla mig mentalt. Dom ser nstan likadana ut ocks hehe.

Ansiktet utt fr psykisk ohlsa s som borderline. Nr det r shr uppenbart borde man hlla sig p avstnd. finns inget bra som kan komma ur detta. Dock tror jag att hon kommer f det kmpigt, han verkar inte s stabil heller s det kommer klinga fel hr.

Tycker mest synd om Martin som skert inser sjlv nu hur fel allt har blivit, en riktig skogshxa.
Citera
2024-01-16, 11:03
Citat:
Ansiktet utt fr psykisk ohlsa s som borderline. Nr det r shr uppenbart borde man hlla sig p avstnd. finns inget bra som kan komma ur detta. Dock tror jag att hon kommer f det kmpigt, han verkar inte s stabil heller s det kommer klinga fel hr.

Tycker mest synd om Martin som skert inser sjlv nu hur fel allt har blivit, en riktig skogshxa.

Precis, Martin verkar genuin tillskickad frn Ewe porrstjrna.

Men nu har ju Martin chans att ta tag i saker p nytt, men ocks risk att falla in i gamla spr.
Citera
2024-01-17, 08:35
Medlem
Citat:

Men sjysta brst iaf!

Med tanke p detaljerna i hans kommentar till Expressen s varade inte nykterheten srskilt lnge.
Citera
2024-01-20, 13:55
Medlem
Flashbackatmes avatar
Klimpen har ny flickvn nu
Citera
2024-01-24, 22:28
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Klimpen har ny flickvn nu

Som han bara pratat med p telefon.
Senast redigerad av Shingen 2024-01-24 kl. 22:31.
Citera
2024-01-26, 10:55
Medlem
Flashbackatmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shingen
Som han bara pratat med p telefon.
Och vad r det fr pajas ewe har hittat d tro?
Citera
2024-02-02, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme
Och vad r det fr pajas ewe har hittat d tro?

Vet inte men bde hon och klimpen verkar vara gravt skadade. Finns lixom ingen hejd p idiotin hr. Han verkar inte vara speciellt begvad heller. WT r vl en komplimang i hans avseende.

Beteendet hos alla berrda pminner mig om hur lgstadiet var men med vuxen mjligheter.
Citera
2024-02-02, 13:16
Medlem
oceandrives avatar
Hon borde satsa p en riktig porrkarrir istllet fr hemmainspelat.
Citera
2024-02-02, 17:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalpsih

"networth p 4.5 miljoner dollar"

Var har du sett det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in