2005-04-26, 20:01
Medlem
bfjs avatar
Oj oj oj säger jag bara, denna vecka kan bli den roligaste någonsin i BB historien.

Varför Klas vill prata med någon tror ni det har med Elita att göra och om han inte får henne så vill han gänga med Aylar?

Kenneth drog något keff utspel i badrummet lol.
Citera
2005-04-26, 20:02
Medlem
Mmm, måste börja med att säga ett det är ögongodis dom har skickat in i huset

Sen tror jag att morgondagens avsnitt kan bli intressant, det verkar ju som det har hänt nåt då...

Frågan är ju hur Klas kommer ta detta med fakeraggningen, han kanske blir helt knäckt. Vore ju iofs synd. Men lite lik får man ju gå över för att vinna öven Elita. Idag hade ju iaf Klas fått upp ögonen för hur Elita egentligen är... Hoppas den åsikten håller i sig.

Edit:
Citat:
Varför Klas vill prata med någon tror ni det har med Elita att göra och om han inte får henne så vill han gänga med Aylar?

Helt klart är det så... så har iaf jag tolkat det... Hoppas att Aylar blir pullad av Klas, då är iaf jag nöjd.
Citera
2005-04-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Sen så sa hon att hon inte gör nakenbilder... HON GÖR PORR!!

Hon sa ju att hon håller för "puppena". Gör hon det i sina porrfilmer måste det se lite kul ut.
Citera
2005-04-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Hon sa ju att hon håller för "puppena". Gör hon det i sina porrfilmer måste det se lite kul ut.

I den film som råka hamna på min dator nyligen hålls det inte drekt för ngt. JEEeeesus
Citera
2005-04-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabb
I den film som råka hamna på min dator nyligen hålls det inte drekt för ngt. JEEeeesus

Nope kan man inte påstå, inte heller något silikon hade trillat in i den jag har hittat.
Citera
2005-04-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Kenneth drog något keff utspel i badrummet lol.

Ja, han är smidig han. Ställa sig och raka pungen just när Aylar duschar...
Citera
2005-04-26, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Ja, han är smidig han. Ställa sig och raka pungen just när Aylar duschar...

Hehe, ja man kan ju undra hur han tänker... Han verkar ju inte bry sig om vad omvärlden tycker iaf.
Citera
2005-04-26, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knude
Hehe, ja man kan ju undra hur han tänker... Han verkar ju inte bry sig om vad omvärlden tycker iaf.

Men stackars hans barn. Hoppas de inte blir ihjälmobbade.
Citera
2005-04-26, 20:16
Medlem
Gå aldrig in på toaletten och raka genitalierna. Nej, gör det när en tjej står och duschar, då kan hon inte känna sig generad. Iof har hon haft sex på film men det handlar om principer
Citera
2005-04-26, 20:47
Medlem
nu har klas och elita nuppat,FAN vad hon kommer känna sig bortgjord när hon får reda på att allt från norskans sida var skådespeleri.Bra jobbat bigbrother AHAHAHAHAH
Citera
2005-04-26, 20:52
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papillion
nu har klas och elita nuppat,FAN vad hon kommer känna sig bortgjord när hon får reda på att allt från norskans sida var skådespeleri.Bra jobbat bigbrother AHAHAHAHAH

Har dom? tell us more. Tv viewers
Citera
2005-04-26, 21:17
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Har dom? tell us more. Tv viewers

Du har inte funderat på att besöka Big Brothers hemsida?

Den uppdateras med små korta nyheter dagligen och där står det mesta du vill veta. Varning utfärdas dock för att det kan förstöra tv-spänningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in