2005-01-31, 11:54
Medlem
LadyTieras avatar
hehehehhe. på expressen har de lagt ut bilder på förra årets deltagare som årets
Citera
2005-01-31, 14:09
Avslutad
Alltså, trist.. Men kan bli ett roligt avsnitt.

Dock så var det riktigt tråkiga män från svenska sidan, speciellt den dära med svart skinnjacka, alex lr vad han hette. "vill vara med för att man blir känd"
Haha, vilken tönt.

Alla tjejer som var med är riktigt fina!

En sak till jag undrar är hur fan kan dom stoppa in en handikappad?
Hon kommer bli utröstad fort som bara den, eftersom ingen orkar med extra
jobbet det blir med att ha henne dära farandes omkring.
Citera
2005-01-31, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Jo, jag tänkte på det jag också. Lär kunna bli några fina närbilder, när hon halar sig över kanten

Lustigt att även jag tänkte samma tanke.
Hur funkar duschandet då? Kanske får hjälp av Cipi o co.

Dessutom nämnde hon att hon har stort intresse för tatueringar och då slog det mig att hon säkert tatuerat hela den lama underkroppen i ruggigt avancerade motiv!!

Eller inte?
Citera
2005-01-31, 14:29
Medlem
LadyTieras avatar

vad ni är dumma..hon kan sköta allting själv, hon både bor ensam och kan klara sig utanför huset så varför inte i?

jag beklagar istället mängden mentalt handikappade de har släppt in.
Citera
2005-01-31, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirby
LOL... det närmsta en tjej du lär komma är la att SE på TV... Skulle inte förvåna mig om du sitter och stor runkar när tjejerna ska dusha... OJ en tutte... *Bong i byxan* LOL Väx upp grabben... Livet är inte bara sex och lek :P

LOL på dig själv. Det verkar som om Du är så pass dum i huvudet att att Du icke förstår dig på när folk inte menar saker de säger. Ironi, idiot, ironi.
Citera
2005-01-31, 16:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Den rullstolsbundatjejen sa ju att hon klarar det mesta själv. Jag hoppas att de andra ahr så pass mycket respekt att de frågar om hennes bgränsingar och vad hon vill ha hjälp med så att de inte blir så att de klappar henne på huvudet och behandlar henne som ett barn. Hon ville ju inte ha några ramapr och så heller. Så hon kan säkert det där.

Sen som nämts innan bör man ora sig mer för dom mentalt handikappade människorna där inne. Som hon i rosa.
Citera
2005-01-31, 16:44
Medlem
Daves avatar
Okeeeej. Kan man se några kameror från huset utan att betala? Finns det några sköna "piratsajter"? Skynda lite, för dom ska nog duscha snart.
Citera
2005-01-31, 17:00
Medlem
Renegades avatar
Eller så väntar man bara tills någon som har live-feeden rippar en "dusch-sekvens" och sprider via BT/DC...

ELLER... så skaffar man sig ett liv...
Citera
2005-01-31, 17:19
Medlem
Ayahs avatar
hmm jag undra om cipi verkligen är på riktigt kan man va så bränd

det där me jossan i dushen kommer flippa hemma har hon ju säkert massa hjälp grejor..

nån som kan craka en inloggning till Live kameror?
Citera
2005-01-31, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

vad ni är dumma..hon kan sköta allting själv, hon både bor ensam och kan klara sig utanför huset så varför inte i?

jo det är klart hon kan, men faktum kvarstår hurvida hon kommer ta sig från rullstolen till badet osv... hon är ju stark så hon kanske bara svingar sig eller vad vet jag, det ska iaf bli intressant och se plus att man kanske får en bild av hur en sån person löser olika praktiska saker!

en offtopic fråga... De som är förlamade som hon är, är de förlamade enbart i bena eller från där bena börja och neråt? Finns det nån känsel i muffen tro?
Citera
2005-01-31, 17:39
Medlem
Daves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Det är ju bara att tacka för att de är mentalt handikappade, hur jävla roligt hade det blivit annars glo på?
Citera
2005-01-31, 17:41
Medlem
Ariels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
en offtopic fråga... De som är förlamade som hon är, är de förlamade enbart i bena eller från där bena börja och neråt? Finns det nån känsel i muffen tro?
Skämtar du? Det beror förstås på hur hon/de är förlamad[e].
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in