2005-04-17, 23:00
Medlem
Är det bara jag som tycker att Elita påminner om en anka...???
kolla henne i profil, den där spetsiga näsan och dom där utputande spetsiga läpparna liksom flyter ihop till en näbb...
Sen tycker jag att hennes "boob job" inte var särskilt lyckat heller...

Det finns bara en tjej´för mig i huset, Britt. Vilken kvinna, söt, sexig, rolig och alltid med ett leende på läpparna. Sen verkar hon stå stadigt på jorden med.
Citera
2005-04-17, 23:33
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Är det bara jag som tycker att Elita påminner om en anka...???
kolla henne i profil, den där spetsiga näsan och dom där utputande spetsiga läpparna liksom flyter ihop till en näbb...
Sen tycker jag att hennes "boob job" inte var särskilt lyckat heller...

Det finns bara en tjej´för mig i huset, Britt. Vilken kvinna, söt, sexig, rolig och alltid med ett leende på läpparna. Sen verkar hon stå stadigt på jorden med.

Britt är trevlig men hon verkar typ bli "kär" i varenda kille som hon kommer nära
Citera
2005-04-17, 23:58
Medlem
Tuesdays avatar
Jag tippar...

32% = Britt
24% = Tina
12% = Klas
11% = CF
7% = Elita
5% = Laila
3% = Anders
3% = Kristian

Kenneth och Kristian vill jag ha ut härnäst.
Citera
2005-04-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
32% = Britt
24% = Tina
12% = Klas
11% = CF
7% = Elita
5% = Laila
3% = Anders
3% = Kristian

Kenneth och Kristian vill jag ha ut härnäst.

Jag lägger mina röster på Tina eller Kenneth, Nån mer än jag som satt och hoppades på Elitas utgångs skulle dokumenteras idag (läs söndag)
Citera
2005-04-18, 01:01
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Jag lägger mina röster på Tina eller Kenneth, Nån mer än jag som satt och hoppades på Elitas utgångs skulle dokumenteras idag (läs söndag)

Kenneth och Liselotte kändes nästa solklara tills jag fick reda på att Kenneth var immun iofs men men att Liselotte skulle åka ur var jag säker på men att så många skulle tycka illa om Patrick var oväntat eller det var väl mer så att dom hade någon annan som favorit istället, men jag trodde de skulle skilja rätt mkt i procenten men det gjorde det inte

Att Elita skulle åka ut idag var nog bara en önskedröm, men det värsta är väl om det går och blir inviduella tävlingar nu som hon går och vinner och sen säkrar sig hela vägen till finalen och i finalen sitter typ Kenneth eller någon byfåne som alla hatar och Elita går och vinner hela skiten, eller Tina, eller Laila nej fyfan nu måste BB hitta på något, hoppas de plockar 2st nästa söndag också eller det måste dom väll göra iofs.
Citera
2005-04-18, 08:59
Medlem
thebandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy

Stadigt på jorden? Jo, fattas bara annat - med dom där gigantiska fetlåren...
Citera
2005-04-18, 09:41
Medlem
Flinta82s avatar
Elita måste bort!! Hoppas hon kollar på varenda BB-forum när hon kommer ut och inser att hon inte är hälften så populär som hon själv tror. Det mest pinsamma av alla pinsamma citat från den lilla bortskämda primadonnan är ju "vad tror ni skulle hända med tittarsiffrorna om jag gick ut". Minns inte riktigt när det var men jag höll på att ramla ur soffan när hon sa det! Vilken lite looser hon är!
Hoppas innerligt att den negativa lilla Kajsa Anka blir nominerad av deltagarna till nästa söndag och får sitta mot Tina. Fy faan vad skönt det skulle vara om Elita blev utröstad då! Slagen av sin värsta fiende!! *drömmer mig bort*
Citera
2005-04-18, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit
Stadigt på jorden? Jo, fattas bara annat - med dom där gigantiska fetlåren...

Citera
2005-04-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Britt är trevlig men hon verkar typ bli "kär" i varenda kille som hon kommer nära

Ja hon verkar jävligt desperat....

Hon är säkert sån som stannar kvar även fast killen slår henne.

Men hon är väldigt söt och ett bra inre.
Citera
2005-04-18, 15:44
Medlem
Bråkmakarns avatar
Jag tycker inte Britt verkar falla för vem som helst, hon vill nog ha "en mörk främling med hett temperament"
Citera
2005-04-19, 14:47
Medlem
Tuesdays avatar
Jag förstår inte riktigt vitsen med att kasta ut två i söndags och kasta in 2-3 jokrar idag. Det ryktas om en tredje joker efter Madeleine och Jenny.
Det kommer kanske att bli som Kristian sa...114 dagar i huset och femte plats....
Citera
2005-04-19, 15:25
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Jag förstår inte riktigt vitsen med att kasta ut två i söndags och kasta in 2-3 jokrar idag. Det ryktas om en tredje joker efter Madeleine och Jenny.
Det kommer kanske att bli som Kristian sa...114 dagar i huset och femte plats....

Gah spoila och vara lite shysst iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in