2005-02-28, 08:51
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Har Danne rekomenderat Denis?! hehe, han verkar ju så stel och lite tråkig den nya Denis.... Inte så glad och sprallig som Danne... ?!

Premiärnerver vet du.
Minns Dannes entré och första ca 10 dygn i BB02, han som kom in som tjejernas efterlängtade kontaktannonskille var en besvikelse för både huset&tittarna. Det kan vända i Denis fall också.
Citera
2005-02-28, 11:32
Medlem
Tuesdays avatar
Kristian ändrade sig

Kristian kvar tills på söndag, verkar ha lugnat sig efter flera snack med BB i bikten.
Citera
2005-02-28, 18:46
Medlem
äppelkakas avatar
Tror ni han "fixar" Elita då? Den nya Denis.
Citera
2005-02-28, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av äppelkaka
Tror ni han "fixar" Elita då? Den nya Denis.
Nej det tror jag inte... Hon blev ju lite närgångn med Patrick ikvällens avsnitt med hjälp av Dennis. Men jag tror inte det kommer bli något där heller. Hon ska ju vara "fin flicka"...
Citera
2005-03-01, 04:11
Medlem
Tuesdays avatar
Nu lessnar jag på BB...

De låter Klas lämna huset idag - och komma tillbaka ikväll!
Hela syftet med isolering och socialt experiment försvinner. Låt honom stanna ute! Inte kom väl Beate in igen efter att ha hälsat på sin sjuka syster.
Citera
2005-03-01, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
De låter Klas lämna huset idag - och komma tillbaka ikväll!
Hela syftet med isolering och socialt experiment försvinner. Låt honom stanna ute! Inte kom väl Beate in igen efter att ha hälsat på sin sjuka syster.

jag håller med, han kan ju få veta hur han ligger till och alla andra också. Fusk.
Antar att de har nån slags regel som säger att de får gå ut vid såna tillfällen bara de är tebax inom ett visst antal timmar ?!
Men mycket orättvist tycker jag.
Citera
2005-03-01, 19:53
Medlem
bfjs avatar
Usch vad Elita klagar, på sin majonäs och dressing och senap och jadu
förvånar mig inte om hon börjar på sin tomatpures diet som Lina gjorde förra året
Citera
2005-03-02, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Usch vad Elita klagar, på sin majonäs och dressing och senap och jadu
förvånar mig inte om hon börjar på sin tomatpures diet som Lina gjorde förra året

hehe, kul att hon har så ont av vissa saker, men igår fick de ett uppdrag där de fick äta riktigt vidrig mat. T.ex. kattmat, grisfötter, strutsägg, tonfiskmilkshake...... och det skulle gå fort! alla käkade, och alla spydde
Och Elita käkade allt hon också
Citera
2005-03-02, 10:01
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Och Elita käkade allt hon också

Hon grät
Detta är ren förnedrings-TV

btw, Klas kom tillbaka i gårkväll. Mamma ville det.
Citera
2005-03-02, 18:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
jag missade måndagens och tisdagens avsnitt...varför skulle/fick klas lämna huset?vad är det för jävla särbehandling???
Citera
2005-03-02, 19:43
Medlem
bfjs avatar
Haha dagens avsnitt är/var nog det bästa någonsin i BB, bortsett från att jag satt och käkade en fin hamburgare precis när hmm dagens tävling började, fick äta den lite senare kall.

Men vilken skön domino-effekt på spyorna , jag var så jävla säker på att Elita skulle dra den största spyan men nejdå haha skönt var det iaf.

Men jag förstår fortfarande inte hur Lag2 vann dom stod ju bara och spydde hela tiden jämfört med Lag1 (iofs den ända som hördes var ju Dennis som skrattade så jag antar han skrattade bort tävlingen istället för att käka)
Citera
2005-03-02, 21:03
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
jag missade måndagens och tisdagens avsnitt...varför skulle/fick klas lämna huset?vad är det för jävla särbehandling???
Hans mormor var väldigt sjuk, antar att hon låg för döden, och eftersom att även producenterna bakom Big Brother har nån form att själ så lät de honom besöka henne på sjukhuset där hon låg/ligger för att sedan bestämma om han ville komma tillbaka eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in