2005-04-10, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj

Tror tyvärr det är Tina som kommer in i huset ikväll, har man tur kanske Elita går ut självmant då, btw så kommer det bli såååå mkt gnäll från Elita igen.

Vet inte om det är så, för tittarna nominerade ju henne och Laila, då kanske hon inte har sådant stöd hos tittarna så hon kommer in igen, men det återstår att se.

Personligen så skulle jag nog vilja ha in Sebbe som sagt.
Citera
2005-04-10, 19:36
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knude
Vet inte om det är så, för tittarna nominerade ju henne och Laila, då kanske hon inte har sådant stöd hos tittarna så hon kommer in igen, men det återstår att se.

Personligen så skulle jag nog vilja ha in Sebbe som sagt.

Förvisso men tex om man läste chatten med Tina på aftonbladet dagen efter så var de aldrig någr klagomål utan bara typ stöttningarna och Sebbe har ju inte varit inne så länge eller han fick inte vara inne så länge så jag tror inte tittarna fick se så mycket av honom osv, Therese gjorde ju knappt något, hon kanske har några norska röster man inga svenskar. Jag skulle faktiskt bli förvånad om det inte är Tina som kommer in ikväll, återstår att se.
Citera
2005-04-10, 19:38
Medlem
Ja, vi får se =)
Citera
2005-04-10, 21:04
Medlem
Svitjods avatar
hoppas på tina!väldigt vacker människa om ni frågar svitjod
Citera
2005-04-10, 21:12
Medlem
Inte Tina igen , jag skäms bara jag ser'na
Citera
2005-04-10, 21:24
Medlem
Flinta82s avatar
Fy fan vilken sopa den nya killen var på att boxas.
Blir lite pinsamt när han ska stå som instruktör och knappt kan grunderna.
Inte för att jag själv är någon Tyson men jag har tränat boxning i 2 år och ser direkt att han är betydligt sämre än dom som har tränat ett par månader i min klubb. Pinsamt!
Citera
2005-04-10, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Fy fan vilken sopa den nya killen var på att boxas.
Blir lite pinsamt när han ska stå som instruktör och knappt kan grunderna.
Inte för att jag själv är någon Tyson men jag har tränat boxning i 2 år och ser direkt att han är betydligt sämre än dom som har tränat ett par månader i min klubb. Pinsamt!

Hehe, ja han såg ju inte ut som nåt proffs. Kristian var ju duktigare.
Citera
2005-04-10, 21:37
Medlem
Hoppas Sebbe kommer tillbaks och bråkar lite..Det är alltid kul
Citera
2005-04-10, 22:16
Medlem
Krayziebones avatar
Tina kommer komma in tippar jag *SUCK*

har tänkt på att alla som kan komma in är Elita hatare, bb vill ha tjafs
Citera
2005-04-10, 22:18
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Anders undrar vart blekinge ligger.....Elita på tillgjorde dalmål "Blekinge ligger i dalarna" .......Ingen nyhet att hon inte visste det, men hon lät så säker...en stund iaf. Hon kanske tänkte på borlänge?

Tycker dom hade en tråkig fest, hade ju tillsynes gott om sprit, men ändå bara klas å carl-fredrik som verkligen söp. Tråkigt inte alla kan dricka sig berusade så dom gör bort sig, d man vill se
Började gilla carl-fredrik ikväll igen, tycker han varit så inställsam till alla den senaste veckan, lessnar på sånt.
Kan inte laila försvinna. fan man hör henne överallt, hatar hennes falska skratt!!

Det var ju annars Lotta som sa att det låg i dalarna!!!
Citera
2005-04-10, 22:19
Medlem
Lät som om det var Tomibollen som hade skrivit låten till (om?) Laila.

Hm, kallade han sig så? Snubben som skrev hymner till dem som visade upp sina tuttar och fittor i könstråden här på FB?
Citera
2005-04-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
Det var ju annars Lotta som sa att det låg i dalarna!!!

Det var ju annars det som skrevs på sidan 61!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in