2005-04-09, 19:32
Medlem
2big4yous avatar
Låtnamn sökes när deltagarna går ut ur huset??

Någon som vet titeln på musiken som spelas när någon deltagare blir utröstad spelas, tror att det är "Moby" men???
Kanske finns i tidigare inlägg, har ej kollat!!
vore tacksam för ett snabbt svar!
Ha en bra Lördag.
Mvh

2Big4You
Citera
2005-04-09, 19:42
Medlem
Chigarans avatar
Låten är Moby - Natural Blues

Och ja det finns ett tidigare inlägg där det står.
Citera
2005-04-09, 20:09
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Låten är Moby - Natural Blues

Och ja det finns ett tidigare inlägg där det står.

Tackar för det!!!
Citera
2005-04-09, 23:15
Medlem
Arctic Mans avatar
Anders undrar vart blekinge ligger.....Elita på tillgjorde dalmål "Blekinge ligger i dalarna" .......Ingen nyhet att hon inte visste det, men hon lät så säker...en stund iaf. Hon kanske tänkte på borlänge?

Tycker dom hade en tråkig fest, hade ju tillsynes gott om sprit, men ändå bara klas å carl-fredrik som verkligen söp. Tråkigt inte alla kan dricka sig berusade så dom gör bort sig, d man vill se
Började gilla carl-fredrik ikväll igen, tycker han varit så inställsam till alla den senaste veckan, lessnar på sånt.
Kan inte laila försvinna. fan man hör henne överallt, hatar hennes falska skratt!!
Citera
2005-04-09, 23:19
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Anders undrar vart blekinge ligger.....Elita på tillgjorde dalmål "Blekinge ligger i dalarna" .......Ingen nyhet att hon inte visste det, men hon lät så säker...en stund iaf. Hon kanske tänkte på borlänge?

Tycker dom hade en tråkig fest, hade ju tillsynes gott om sprit, men ändå bara klas å carl-fredrik som verkligen söp. Tråkigt inte alla kan dricka sig berusade så dom gör bort sig, d man vill se
Började gilla carl-fredrik ikväll igen, tycker han varit så inställsam till alla den senaste veckan, lessnar på sånt.
Kan inte laila försvinna. fan man hör henne överallt, hatar hennes falska skratt!!
Elita svarade att det låg nedåt. Det var Lotta som sa Dalarna...
Citera
2005-04-10, 14:02
Medlem
Nu är det väl ändå dags att Elita lämnar huset, är det så jävla hemskt som hon säger kan hon väl gå självmant! Personligen har jag tröttnat på hennes gnäll för länge sen!

Kul att det kommer en gammal deltagare på söndag. Skulle vara kul om Sebbe kommer in igen, vi fick gu inte se så mycket av honom. Vem tror ni kommer in?
Citera
2005-04-10, 14:12
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knude
Nu är det väl ändå dags att Elita lämnar huset, är det så jävla hemskt som hon säger kan hon väl gå självmant! Personligen har jag tröttnat på hennes gnäll för länge sen!

Kul att det kommer en gammal deltagare på söndag. Skulle vara kul om Sebbe kommer in igen, vi fick gu inte se så mycket av honom. Vem tror ni kommer in?
Det MÅSTE bli Sebbe!

Kommer Tina tillbaks så ansluter jag mig direkt till lynchningsgänget!

Therese var alldeles för blek för att synas...

Nästa som står på tur för att åka ut tycker jag är Kristian och Patrik. De tillför nada.
Citera
2005-04-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halvannan
Det MÅSTE bli Sebbe!

Nästa som står på tur för att åka ut tycker jag är Kristian och Patrik. De tillför nada.

Therese levde ju på Tina på slutet. Och självständigt som du säger funkar nog inte.
Citera
2005-04-10, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halvannan
Det MÅSTE bli Sebbe!

Jag hoppas det blir Tina - jisses va kul det ska bli å se minen på Klas och framförallt Elita när Tina kommer in!!
Sebbe var också en sån där som ville slåss, så som Tina, men han blev ju också Elita-anhängare på slutet.... Therese ja, hon var ju inte så rolig....
Citera
2005-04-10, 15:12
Medlem
Cyco Mikos avatar
Fan kan dom inte slänga in Maruska (eller vad hon hette) som joker, tänk er henne och Tina inne i huset samtidigt det skulle hända grejer i huset då.
Citera
2005-04-10, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou

Sebbe var också en sån där som ville slåss, så som Tina, men han blev ju också Elita-anhängare på slutet....

Och det berodde på just Tina. Alla slåss pga Tina. Tina är en sådan som retar upp folk till att slå första slaget.
Citera
2005-04-10, 17:29
Medlem
bfjs avatar
Är ju helt sjukt hur jobbig Elita är, och folk inne i huset pratar skit om Laila men inte Elita? okej dom har ju börjat lite mer och mer nu på festen sist så sa dom, Nej nu har vi fått världenst fest och det kommer bli så kul ikväll jag ska inte sätta mig ner och deppa, vilket dom hade jävligt rätt i.

Tror tyvärr det är Tina som kommer in i huset ikväll, har man tur kanske Elita går ut självmant då, btw så kommer det bli såååå mkt gnäll från Elita igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in