2012-01-29, 19:58
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Ja du är dubbelt så äcklig.

Seriöst om alla skulle hålla på knulla allt som rör sig hur skulle världen se ut då

Det måste ju fan finnas gränser.

Syskon och att vara homo sex tycker du är ok.
Finns det något du inte är ok inom sex??

Knulla djur,døda,pedofiler,knulla dockor,saker osv???

Alla former av sex är okej, så länge båda parterna är med frivilligt och ingen blir ofriviligt kränkt eller skadad.
2012-01-29, 20:00
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Du knullar med din bror. Du har haft ett lesbiskt förhållande med din kusin. Dina släktingar har under vapenhot tvingat en miljöinspektör att äta bajs eftersom denne inte godkände den lokal en släkting till dig tänkt bygga café i. Du yrar om att du och din familj kommer att anordna en personlig vendetta mot de myndigheter som vågar lägga sig i era liv och beslut.

Varför får jag intrycket att du och din familj är tattare? Jag ser framför mig en familj av missanpassade individer vars moraliska kompass är alldeles åt helvete. Alldeles oavsett vilket framstår både du och din familj som rubbade individer.

Vi har en släkt som har god sammanhållning och håller varandra om ryggen i alla väder.
Det kan behövas när man lever i ett kommunistland där myndigheterna utvövar överförmynderi.
Senast redigerad av Elizabet 2012-01-29 kl. 20:03.
2012-01-29, 20:03
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred-Flinta
Det låter som att du ljuger om din pappa, och din bror är väl din halvbror?
https://www.flashback.org/p34215618#p34215618

https://www.flashback.org/p34207901#p34207901

Jag har en bror med samma mor och far som jag.

Och jag hadde en halvbror som omkom i ung ålder.

Den pappa jag pratar om som slog mig etc. är min styvfar. Och det hade di begript om du läst trådstarten ordentligt.
2012-01-29, 20:03
Kan inte TS berätta lite om hur en vardag ser ut? Vad du jobbar med e.t.c?
Säg gärna också vart du bor.
2012-01-29, 20:06
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonshinJohn
Knulla med vem fan du vill, ingen bryr sig. Men att sitta och låta som en 14årig blatte"EY HELA MIN SLÄKT SKA KNULLA DIG OCH DIN MAMMA" är ju för fan helt groteskt. Vad har du för någon jävla moralkompass egentligen? Inspektörn i det här fallet gör ju bara sitt jobb. Varför i helvete skulle ni utsätta honom för något sådant? Hela din jävla släkt verkar ju vara psykopater, inklusive dig om du anser att sådant beteende är ok. Fyfan för människor med noll empati.

Jag framflr bara det faktum att vi håller ihop och tar strid emot folk som jävlas obefogat emot oss.

Om inte fan kan jag hjälpa att gammelmorbror min gjorde så som han gjorde. Det vet nog bara han själv svaret på. Och det blir svårt att fråga då han varit död sen 1998.
2012-01-29, 20:08
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowblack
Kan inte TS berätta lite om hur en vardag ser ut? Vad du jobbar med e.t.c?
Säg gärna också vart du bor.

Jag går sista året på gymnasiet. Tar studenten i vår.
Jag bor i gränslandet mellan Dalarna och Härjedalen. Men jag säger inte exakt.
2012-01-29, 20:12
Citat:
Ursprungligen postat av Elizabet
Jag går sista året på gymnasiet. Tar studenten i vår.
Jag bor i gränslandet mellan Dalarna och Härjedalen. Men jag säger inte exakt.

Lustigt, för i din signatur står det "i min hemby Sveg"

Vi vet nu att TS bor i hålan "Sveg"
2012-01-29, 20:55
Medlem
Bellossoms avatar
Berätta nu hur det gick till när du fick reda på hur du saknade äggstockar.
2012-01-29, 21:11
Medlem
frallamedosts avatar
Jag tänder inte på mina syskon, men om det finns folk som tycker träd är sexiga eller skitsamma, okej. Jag fattar att ni känner så. Folk har något emot de för att de är fördomsfulla och inte kan sätta sig in i andras situationer. Det här är ju väldigt udda, så man kanske får förstå det. Jag skulle nog tycka det var skumt om någon i min närhet gjorde det, men jag skulle nog acceptera det ändå.
Under villkoret: så länge ingen tar skada av detta, fine for me.

Din farsa kommer nog ha lite damp om han är så konservativ som du säger.

Vad jag skulle göra? Grina i din morsas armar och var hos nån annan tills han kommer hem så din morsa snackar med han först. När han lugnat ner sig, träffa honom.
2012-01-29, 21:13
Medlem
Painintheassss avatar
Jävla inavlade äckel släkt. Hur svårt kan det vara att hitta sig ett knull utanför familjen. Visst man ska aldrig ta till våld men tro fan att din farsa blev jävligt spyfärdig när han hittade sina styvbarn knullandes.
Om du är på riktigt så gör du bäst i att inte prata öppet om detta eftersom det lär bli häxjakt på er i byn.
2012-01-29, 21:32
Medlem
moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Vems rövhål stirrade farsgubben in i när han stod i dörren medans du idkade 69:an med bror din?

Citerar mig själv då svaret är mycket viktigt för att kunna svara på varför farsgubben reagerade som han gjorde.
2012-01-29, 21:34
Medlem
Scamps avatar
Haha ja vafan säger man ? Efter att ha läst igenom hela tråden samt TS andra trådar kan man konstatera att hon antingen är det största trollet på FB eller är sinnesrubbad som satan. Det bästa vore väl om en mod låser tråden innan den spårar ännu mer.

TS sök hjälp för fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in