2012-02-05, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badass81
Personligt tycker jag att du är en mupp som har lagt upp denna tråd !! Sen så förstår man också att du startade den här tråden och dit konto bara för att hetsa mot denna person ! Jävla tönt !!!!!

På samma sätt som du skapade ditt konto bara för att skriva i den här tråden och hetsa TS?
Citera
2012-02-06, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Men han var väl inte tondöv, va?

jag tror inte du har förstått innebörden av ordet tondöv
Citera
2012-02-06, 17:55
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subsanity
jag tror inte du har förstått innebörden av ordet tondöv
Berätta mer!
Citera
2012-02-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Berätta mer!

Gehör kan man träna upp. Är man tondöv så kan man inte göra det. Du har inga belägg för att sångaren skulle vara tondöv. Det enda du har att gå efter är att hans teknik inte är optimal. Och att man sjunger lite sådär betyder alltså inte att man är tondöv. Det betyder att man behöver öva mer. Lider man av amusi så är det svårt att uppfatta och tolka melodier och musik är ofta obehagligt att lyssna på, och då pysslar man troligtvis inte med musik alls.
Citera
2012-02-06, 20:52
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Gehör kan man träna upp. Är man tondöv så kan man inte göra det. Du har inga belägg för att sångaren skulle vara tondöv. Det enda du har att gå efter är att hans teknik inte är optimal. Och att man sjunger lite sådär betyder alltså inte att man är tondöv. Det betyder att man behöver öva mer. Lider man av amusi så är det svårt att uppfatta och tolka melodier och musik är ofta obehagligt att lyssna på, och då pysslar man troligtvis inte med musik alls.
Om man inte hör när outhärdlig falsksång är falsk så måste man ju vara nästintill tondöv.
Citera
2012-02-06, 21:00
Medlem
Du har fortfarande inte förstått. Man är inte nästintill tondöv. Däremot kan man ha ett dåligt gehör.
Citera
2012-02-06, 21:02
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Du har fortfarande inte förstått. Man är inte nästintill tondöv. Däremot kan man ha ett dåligt gehör.
Ja, ja, märk ord!
Citera
2012-02-06, 21:05
Medlem
Du hade inte sagt så om du hade förstått innebörden av ordet. Att man har dåligt gehör innebär fortfarande inte att man är tondöv. Jag vet inte var du har fått det ifrån, men det stämmer inte.
Citera
2012-02-07, 07:35
Medlem
och jag ska vara helt ärlig så tror jag nog att gautama är samma person som skapade tråden ! Sen så tycker jag att du gautama måste lära dig se skillnader mellan tondövhet och inte. jag tror fortfarande bara på att du vill hetsa så man tar dig inte på allvar !
Citera
2012-02-07, 20:50
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badass81
och jag ska vara helt ärlig så tror jag nog att gautama är samma person som skapade tråden ! Sen så tycker jag att du gautama måste lära dig se skillnader mellan tondövhet och inte. jag tror fortfarande bara på att du vill hetsa så man tar dig inte på allvar !
Herregud! Nej, jag skapade inte denna tråd. Ok, grabben är INTE tondöv, men han sjunger som en kratta. Nöjda?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in