2012-01-28, 18:28
Medlem
Hej, p vissa videoklipp som jag gr in p s str det "Du mste installera en insticksmodul fr att se inehllet" Denna insticksmodul r ALLTID Adobe Flash Player 11.1.102.55.

Jag har testat installerat den ett par gnger. Installationen gr bra och s, men efter att installationen r klar och jag ska se p videoklippet som krvde denna insticksmodul s kraschar hela datorn och jag fr bluescreen. Har tgrdat detta genom att gra systemterstllning ett antal gnger, men jag skulle grna vilja hitta ngon lsning fr hur man ska kunna se videos utan att hela datorn kraschar hela tiden.

Jag har prvat att googla ett tag, d kommer jag till deras hemsida dr de beskriver vissa tgrder man kan ta till vid problem som det hr. Men jag vet liksom inte vad dem menar, jag r inte direkt high p just bild och flashplayer instllningar, de snurrar bort mig redan vid frsta steget.

r det ngon som vet vad man kan gra t detta, har handskas med det i ver en mnad nu. OM nu ngon vet vad man ska gra s fr denne grna beskriva grundligt hur man ska g till vga.

Jag har Windows 7 r vrt att nmna.
Citera
2012-01-29, 23:45
Medlem
Kaustis avatar
Blskrmar r vldigt vldigt sllan orsakade av mjukvaran i sig. Oftast s beror det istllet p att drivrutinen fr t.ex. grafikkortet inte kan hantera mjukvaran som fr datorn att krascha.

Uppdatera alla drivrutiner till din dator s ska du se att det gr bttre sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in