2012-01-28, 13:18
Medlem
hejsan det är såhär jag köpte min dator för ca 3 år sedan

jag har installerat massa spel och har aldrig haft problem med att spela ...har alltid spelat felfritt

spel jag har är exempel STEAM-l4d,dods,cs,css mm
har även crackade spel som cod,gta,simcity mm.

problemet är detta

när jag en gång försökte installera ett program till min l4d spel som heter BARRICADE MODE så laddade jag ner detta och följde instruktioner sen stog det nått att jag skulle skriva in i konsolen.

jag gjorde det och så blev det nått konstig hela skärmen börja visa olike bilder på spelets bana...typ 100 tals bilder i sekunden otroligt snabbt tills spelet stängdes av....efter denna gång så har jag inte kunnat spela nått öht kommer in i spel, kan spela normalt nån minut sedan börjar det lagga som fan.
det håller på i typ 2-3 minuter sen blir det normalt igen. sen börjar det lagga igen efter en stund.
om jag har stängt av min dator och väntar en stund och startar den så kan jag spela utan problem.
men om jag tex går ut från spelet och kommer in igen så börjar det lagga igen.

har uppdaterar grafik kort o lite andra saker sen läste jag om att man kan uppdatera moderkortet eller nått....finns det någon som kan vara vänlig och hjälpa mig med detta...har totalt tappat lusten med att spela öht.

är rätt så säker att nått har hänt efter att jag skrev in de där texten på konsolen för det kom som sagt upp 100 tals bilder på delar utav banan som jag skulle spela på.

ni får ursäkta om jag har postat i fel rum eller hur man nu säger...tacksamt för ett snabbt svar

här är info om min dator: AMD phenom(tm) 8450 Triple-core processor 2,10 ghz

RAM: 4gb

systemtyp: 32 bitars operativsystem

grafik kort : nvidia geforce 9500gs

windows vista home premium

tack för ett snabbt svar
Citera
2012-02-10, 21:46
Medlem
Öppna datorn och försök att blåsa ut damm från fläktarna som finns i den.

Välj alla program->Tillbehör->Systemverktyg->Systemåterställning och återställ systemfiler till någon dag innan problemet uppstod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in