Ok, men vad är det juridiska namnet på bolaget så man kan se vem som företräder bolaget, ser bara en massa annonser från rekryteringsföretag när man googlar på namnet.
Ok, men vad är det juridiska namnet på bolaget så man kan se vem som företräder bolaget, ser bara en massa annonser från rekryteringsföretag när man googlar på namnet.
det är jag som ägare och han var min lille bror , jag heter khurram Ahmed din
Mannen är född 1984 och hemmahörande i Hudiksvall. På lördagsförmiddagen meddelade polisen att mannen omkommit i samband med händelsen.är det någon som någon har info om det är???.........
nej det var inte självmord han var nöjd med livet och körde inte fort heller det var bara otur han var nykter och vill bara åka hem efter jobb, han var min lilla bror..
Khurram Ahmed Din
Han måste ha kört väldigt fort om han kom ner i kanalen. Eller så var det självmord.
nej det var inte självmord han var nöjd med livet och körde inte fort heller det var bara otur han var nykter och vill bara åka hem efter jobb, han var min lilla bror..
Khurram Ahmed Din
Khurram Ahmed Din
Hej,
Har polisen lagt ner utredningen? Kan det ha varit något fel på bilen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!