• 2
  • 3
2012-01-29, 22:03
Medlem
Ok, men vad är det juridiska namnet på bolaget så man kan se vem som företräder bolaget, ser bara en massa annonser från rekryteringsföretag när man googlar på namnet.
Citera
2012-01-30, 07:35
Medlem
Det gick säkert rakt fram i kurvan av anledning immig eller oskarpas framruta :/ en teori bara!
Citera
2012-01-30, 15:17
Medlem
iggesundarns avatar
http://helahalsingland.se/hudiksvall...at-dodsolyckan

Ahmed Faraz
Citera
2012-03-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvkorken
Fy så tragiskt...
ja det är det, han var ju min lilla brosan
Citera
2012-03-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBlaise
Verkar tyvärr som att alla tappade intresse i att få fram någon namn på personen då det framkom att det var en "turk".
han var inte truk , vi är från Indian och pakistan, jag är hans bror
Citera
2012-03-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apfelquist
Han måste ha kört väldigt fort om han kom ner i kanalen. Eller så var det självmord.
nej det var inte självmord han var nöjd med livet och körde inte fort heller det var bara otur, han var min lilla bror....
Citera
2012-03-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iggesundarn
http://helahalsingland.se/hudiksvall...at-dodsolyckan

Ahmed Faraz
Faraz Ahmed Din min lilla bror
Citera
2012-03-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan73
Ok, men vad är det juridiska namnet på bolaget så man kan se vem som företräder bolaget, ser bara en massa annonser från rekryteringsföretag när man googlar på namnet.
det är jag som ägare och han var min lille bror , jag heter khurram Ahmed din
Citera
2012-03-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykillen
Mannen är född 1984 och hemmahörande i Hudiksvall. På lördagsförmiddagen meddelade polisen att mannen omkommit i samband med händelsen.är det någon som någon har info om det är???.........

nej det var inte självmord han var nöjd med livet och körde inte fort heller det var bara otur han var nykter och vill bara åka hem efter jobb, han var min lilla bror..
Khurram Ahmed Din
Citera
2012-03-04, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apfelquist
Han måste ha kört väldigt fort om han kom ner i kanalen. Eller så var det självmord.

nej det var inte självmord han var nöjd med livet och körde inte fort heller det var bara otur han var nykter och vill bara åka hem efter jobb, han var min lilla bror..
Khurram Ahmed Din
Citera
2012-03-04, 22:13
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khurram77
Khurram Ahmed Din

Ja du har skrivit det ngr ggr nu!
Citera
2012-03-04, 22:17
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khurram77

Hej,

Har polisen lagt ner utredningen? Kan det ha varit något fel på bilen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in