2012-01-27, 15:47
Medlem
singels avatar
Intressant!

Har du lust kan du kanske skriva ner lite vad du använt dig av och hur du lagt upp doser för att kroppen inte skulle vänja sig osv

25 år är ett tag, man måste ha hunnit prova både det ena och det andra! Något du absolut tycker man ska skita i kanske? Något du höjer över allt annat? Har du kört HG eller mest UG?

Är väldigt intresserad hur de sett ut för någon som du, då de flesta proffs verkar ljuga om doser med mera, till viss välmeningen kanske.. Men jag vill ändå se sanningen!

Lycka till med fortsatt ren träning

Mvh
2012-01-27, 15:51
Medlem
Intressant läsning.

Just problem med hjärtat senare i livet är det jag är mest orolig över när jag kurar.
2012-01-27, 16:11
Medlem
Koreanskbots avatar
Får man fråga om din manlighet krympte? Seriös fråga alltså.
2012-01-27, 16:18
Medlem
ifbbpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot

Den krymper inte.
2012-01-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singel
Intressant!

Har du lust kan du kanske skriva ner lite vad du använt dig av och hur du lagt upp doser för att kroppen inte skulle vänja sig osv

25 år är ett tag, man måste ha hunnit prova både det ena och det andra! Något du absolut tycker man ska skita i kanske? Något du höjer över allt annat? Har du kört HG eller mest UG?

Är väldigt intresserad hur de sett ut för någon som du, då de flesta proffs verkar ljuga om doser med mera, till viss välmeningen kanske.. Men jag vill ändå se sanningen!

Lycka till med fortsatt ren träning

Mvh

Väldigt olika genom åren. Har väll följt trenderna man läst & pratat med folk om. Dock känns det som vi oldschool byggare inte varit så sofistikerade i kurningen förutom före tävlingar då lite mer precission satts in.

Jag tog väldigt höga doser (runt 3gram i veckan) ett tag på 90talet men inget som fungerade särskilt bra på mig. Jag blev mest trött ful & vattnig. Så för mig har INTE mer varit bättre.

GH är nog det mest överskattade preparatet om man pratar BYGGA men väldigt bra för att BEHÅLLA muskler under diet.

Sanningen är att alla tar olika. Jag känner folk som tar sjuka doser med 15-20 olika preparat men samtidigt har jag sett fantastiska fysiker som tävlat på VM som enbart kört 5 ryssar per dag!
2012-01-27, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Intressant läsning.

Just problem med hjärtat senare i livet är det jag är mest orolig över när jag kurar.

Som sagt hjärtat växer i takt med muskulaturen. Antar att det är beroende av genetik & anlag om hjärtat påverkas negativt eller inte. Tror dock att stora doser under längre perioder måste intas för att påverka hjärtat negativt. Viktigare att tänka på att inte träna vid infektioner vilket ju gäller lika även vid ren träning.
2012-01-27, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot

Nej jag är välhängd & har alltid varit det.
2012-01-27, 16:36
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Vore tacksam om du har lust att dela med dig av dina hemliga knep nu när du endå verkar lägga tävlingarna på hyllan.

Har du några speciella trix när du deffar för att hamna i perfekt form, doser vid bulk kontra deff. Hur har du lagt upp din träning för bäst resultat osv. Vore kul att läsa faktist.
2012-01-27, 16:39
Medlem
HassiGrovjavels avatar
Som filosof skulle jag uttrycka detta som ytterst relevant.
2012-01-27, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Vore tacksam om du har lust att dela med dig av dina hemliga knep nu när du endå verkar lägga tävlingarna på hyllan.

Har du några speciella trix när du deffar för att hamna i perfekt form, doser vid bulk kontra deff. Hur har du lagt upp din träning för bäst resultat osv. Vore kul att läsa faktist.

En bra tömning/fyllning kan göra stor skillnad. Att tömma kolisar i fyra dyg & sen fylla fyra fungerar för mig. Generellt vågar folk inte fylla länge nog & inser inte att de första 2 dagarnas fyllning enbart höjer förbränningen & gör att man tappar vikt. Liten vetenskap det där som måste anpassas för varje person & skulle behöva en egen tråd. Sen som sagt jag sa att jag nog kommer att köra en till tävling i sinnom tid!
2012-01-27, 16:49
Medlem
FestaUtan_Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
En bra tömning/fyllning kan göra stor skillnad. Att tömma kolisar i fyra dyg & sen fylla fyra fungerar för mig. Generellt vågar folk inte fylla länge nog & inser inte att de första 2 dagarnas fyllning enbart höjer förbränningen & gör att man tappar vikt. Liten vetenskap det där som måste anpassas för varje person & skulle behöva en gen tråd. Sen som sagt jag sa att jag nog kommer att köra en till tävling i sinnom tid!

Haha touché
2012-01-27, 16:50
Bannlyst
ÄR dina medtävlande också dopade? Tell us.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in