2012-01-27, 05:25
Medlem
Jag läste en tråd häromdagen som handlade om en kille som gillade att gå i Mjukisbyxor utan kalsonger på stan, responsen han fick handlade inte om att hans kuk skulle synas (vilket var det han frågade om), nej han blev istället bombarderad av folk som klagade på att det är mot mode-lagen att ha på sig Mjukisbyxor på stan, att man har det hemma eller när man tränar, men ALDRIG ute på stan!

Själv brukar jag ha på mig Mjukisbyxor rätt ofta, de är skönt till skillnad från jeans. Bryr sig folk verkligen så mycket över att man har på sig Mjukisbyxor på stan? Jag kan förstå om det är nåt annat som tex vinterjacka på sommaren.. men mjukisbyxor?
Citera
2012-01-27, 05:31
Medlem
Kashis avatar
Jo det är väldigt många som inte tål detta, förstår mig inte på det vad vi behöver är en bekvämlighets-revolution. Visst kan det se fult ut med ett par mysbrallor men anpassar man sin övriga klädsel till det samt har ett par snygga mjuksar så ja vafan!
Lite bör man klä upp sig om man ska ner på stadas o glida eller whatever, behöver ju inte betyda "inga mjukisar".

Dom som klagar på mjukisar fast man bara drar på affärn för en liter mjölk kan ju fortsätta leva sina stela liv.
Citera
2012-01-27, 05:44
Medlem
Alldeles sant. Sedan köpte A&F mjukisbrallar (de skönaste och varmaste som finns) så drar jag mig för att bära jeans el. dylikt. Jag går på stan med dem. Om det är ngn som har problem så .... ja.. så är det deras problem. Jag mår bra iaf...
Citera
2012-01-27, 05:58
Medlem
Fimparens avatar
Varför ska man vara snygg när man shoppar runt i stan liksom?
Ska jag inte på bröllop, begravning eller sånt så har jag på mig kläder jag trivs i, jag orkar inte leva mitt liv som andra tycker det ska vara.. jag skulle absolut inte haft problem med mjukisar inne i stan.
Citera
2012-01-27, 06:01
Medlem
YeahMan3000s avatar
Fy fan vad löjliga folk är med sin jävla modeskit.. Folk bryr sig om vad de har på sig mer än vad de har i sig (huvudet).. De fattar inte att det inte spelar någon roll!! Det spelar verkligen ingen som helst roll.. klart man vill se hyfsad ut men det räcker väl att man är hel och ren för fan.. Jag ska fan aldrig mer ha jeans.. det är ju inte i närheten så bekvämt som mjukisbyxor.. En person som dömer ner en person pga klädsel (ingen extrem klädsel då) ska fan ha ett skott i nacken.. Ointelligens!

På tal om klädsel. Man borde införa skoluniform. Då är alla lika! "Nää man måste få uttrycka sig som individ" NEJ! håll käften.. TRAMS!! man ska uppmana unga att bry sig mer om sin insida.. Man ska vara ödmjuk och vara sig själv.. behöver inte vara smart bara man är ödmjuk och är sig själv.. De flesta är inte det och det är tragiskt att se.. känns som att jag är en av få som verkligen kan se..

spånade iväg lite.. forgive
Citera
2012-01-27, 06:44
Medlem
IDoNotKnows avatar
Personligen tycker jag det oftast är fult, men det spelar stor roll vad det är för mjukis!
Om en tjej kommer struttandes med ett sött litet mjukis-set som ändå ser okej ut tycker jag det inte är någon stor grej, men om man kommer med ett par slitna och äckliga mjukis är det jättefult och trashigt... Vet en kille som alltid hade på sig mjukis, otvättade med typ sats-fläckar... Ville bara spy på killen haha!

Annars att handla på ica etc. i mjukis är helt normalt...

Citat:
Ursprungligen postat av YeahMan3000
Fy fan vad löjliga folk är med sin jävla modeskit.. Folk bryr sig om vad de har på sig mer än vad de har i sig (huvudet).. De fattar inte att det inte spelar någon roll!! Det spelar verkligen ingen som helst roll.. klart man vill se hyfsad ut men det räcker väl att man är hel och ren för fan.. Jag ska fan aldrig mer ha jeans.. det är ju inte i närheten så bekvämt som mjukisbyxor.. En person som dömer ner en person pga klädsel (ingen extrem klädsel då) ska fan ha ett skott i nacken.. Ointelligens!

På tal om klädsel. Man borde införa skoluniform. Då är alla lika! "Nää man måste få uttrycka sig som individ" NEJ! håll käften.. TRAMS!! man ska uppmana unga att bry sig mer om sin insida.. Man ska vara ödmjuk och vara sig själv.. behöver inte vara smart bara man är ödmjuk och är sig själv.. De flesta är inte det och det är tragiskt att se.. känns som att jag är en av få som verkligen kan se..

spånade iväg lite.. forgive

Ska inte folk själva få bestämma hur dem vill döma en människa?
Du låter som någon galen diktator!
Och ett stort nej till skoluniform, hur ska folk veta hur jag känner den dagen bara genom att titta på mig i så fall?
Citera
2012-01-27, 07:19
Medlem
Shivons avatar
Tycker det är ganska sexigt när killar går runt i mjukisbyxor, ledig stil är snyggt!
Något som dock inte är snyggt är killar som springer runt i tighta jeans!
Citera
2012-01-27, 07:47
Medlem
Man kan väl skippa mjukisbyxorna helt och ha på sig TRÄNINGSBRALLOR istället? Slappt, men ändå inte WT.
Citera
2012-01-27, 08:31
Medlem
SiSeniors avatar
Ja man bryr sig verkligen. Ja skrattar inombords åt folk som har mjukisbyxor på stan/i köpcentrum. Mjukisbyxor är förövrigt WT-stämpeln nummer ett.
Citera
2012-01-27, 08:34
Medlem
Gymmes avatar
Ställer samma fråga här som där,

TS, är du WT? Fortsätt isåfall!
Citera
2012-01-27, 08:49
Medlem
HejAntons avatar
Men fan vad alla håller på. Självklart är det dräggigt att gå i stan med mjukisar, jag som bryr mig om hur jag ser ut skulle aldrig ha på mig mjukisbyxor om jag inte var hemma eller skulle träna efterssom jag hellre ser bra ut om folk ska se mig.

Och ni som skryter om hur ni bryter trenden och går runt i mjukisar när ni vill får väl skylla er själva när ni får WT stämpel och ingen vill ta i er med tång.
Citera
2012-01-27, 08:52
Medlem
Julbordsspecials avatar
Klart man ska få gå på stan iklädd mjukisbyxor om man känner för det, who are you to judge? Sedan detta jävla tjat om WT!

"Man får gå i mjukisbyxor när man vill!"
"Men tänk på WT-stämpeln du kommer fååå? Snyft! Det vill man ju inte ha!"

Skitlöjligt, ni bryr er för mycket om vad folk tycker om er. Det låter även som att ni hittar på saker som ni tror att folk tror om er bara för att ni t.ex går med mjukisar på stan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in