Personligen tycker jag det oftast är fult, men det spelar stor roll vad det är för mjukis!
Om en tjej kommer struttandes med ett sött litet mjukis-set som ändå ser okej ut tycker jag det inte är någon stor grej, men om man kommer med ett par slitna och äckliga mjukis är det jättefult och trashigt... Vet en kille som alltid hade på sig mjukis, otvättade med typ sats-fläckar... Ville bara spy på killen haha!
Annars att handla på ica etc. i mjukis är helt normalt...
Citat:
Ursprungligen postat av YeahMan3000
Fy fan vad löjliga folk är med sin jävla modeskit.. Folk bryr sig om vad de har på sig mer än vad de har i sig (huvudet).. De fattar inte att det inte spelar någon roll!! Det spelar verkligen ingen som helst roll.. klart man vill se hyfsad ut men det räcker väl att man är hel och ren för fan.. Jag ska fan aldrig mer ha jeans.. det är ju inte i närheten så bekvämt som mjukisbyxor.. En person som dömer ner en person pga klädsel (ingen extrem klädsel då) ska fan ha ett skott i nacken.. Ointelligens!
På tal om klädsel. Man borde införa skoluniform. Då är alla lika! "Nää man måste få uttrycka sig som individ" NEJ! håll käften.. TRAMS!! man ska uppmana unga att bry sig mer om sin insida.. Man ska vara ödmjuk och vara sig själv.. behöver inte vara smart bara man är ödmjuk och är sig själv.. De flesta är inte det och det är tragiskt att se.. känns som att jag är en av få som verkligen kan se..
spånade iväg lite.. forgive
Ska inte folk själva få bestämma hur dem vill döma en människa?
Du låter som någon galen diktator!
Och ett stort nej till skoluniform, hur ska folk veta hur jag känner den dagen bara genom att titta på mig i så fall?