2012-01-27, 02:19
Medlem
Ja som "Rubriken" lyder så börjar jag då.

2CE; Jäkligt intensiv, monster fet upplevelse, 3/5 ( Snetrippa första gången käkarna ville inte sluta pressa ihop, hehe ja ung och dum. )

Extacy; Väldigt härligt rus, minne för livet, 5/5 ( Försöker att tänka med förnuft, har testat det några gånger men inge mer nu. Gillar den nog för mycket för att hålla på med den går tanke banan. Dock helt klart något jag aldrig kommer ångra tagit. Mycket kraftfull känsla. )

peace!
Citera
2012-01-27, 02:53
Medlem
rökte theramed liquid en gång som ung. sprutade på en cigg och rökte. det var bara ett sånt dumt rykte som gick. inget rus fick vi, bara ont i halsen. 0/5

bild för er som låg i vaggan när det begav sig.
http://www.apo-rot.de/shop/products.all/P8651317.JPG
Citera
2012-01-27, 04:02
Medlem
BigFatCones avatar
Jenkem. Skämt å sido så vet jag inte. Tror jag måste säga MiPT i så fall. Knepig psykedelisk drog som enbart verkar på hörseln. Alla låtar ungefär som på Efterlyst när nån vill vara anonym och rösten låter lite grötig. Svårt att förklara. Hur som helst så var det jääävligt konstigt.
Citera
2012-01-27, 07:49
Medlem
Gabapentin för mig då, mådde så underbart de första 4-5 månader, för att sedan ett år senare efter dagligt bruk börja uppleva hallucinationer och allmänt annorlunda bieffekter.

Gick väl inte off-topic nu?
Citera
2012-01-27, 10:50
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jenkem. Skämt å sido så vet jag inte. Tror jag måste säga MiPT i så fall. Knepig psykedelisk drog som enbart verkar på hörseln. Alla låtar ungefär som på Efterlyst när nån vill vara anonym och rösten låter lite grötig. Svårt att förklara. Hur som helst så var det jääävligt konstigt.

+1 Dock jäkligt ballt att blanda med en till hallucinogen som t.ex. 4-ho-met.
Citera
2012-01-27, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Lät skumt men intressant, hehe!
Citera
2012-01-27, 13:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
+1 Dock jäkligt ballt att blanda med en till hallucinogen som t.ex. 4-ho-met.

Jag tyckte faktiskt att det var konstigt nog och att inga andra substanser behövdes. Jag skulle lätt ta det igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Hjertivar
Lät skumt men intressant, hehe!
Det är helt klart den mest annorlunda upplevelse jag har varit med om. Värt att testa tycker jag.
Citera
2012-03-20, 16:09
Medlem
Mandic!s avatar
DipropyltryPTamin såklart!
Citera
2012-03-20, 16:25
Medlem
Murkelpurkels avatar
Muskotnöt, det var bara konstigt.

Åt kanske 4 nötter nedrivda i läsk.
Balanssinnet fanns inte, huvudet vägde lika mycket som min kropp och allting var suddigt.
Hjärnan fungerade inte och allt var geleaktigt.

Inte alls kul då jag var illamående hela tiden.
Citera
2012-03-20, 16:33
Medlem
Truffs avatar
MDPV
Borde nog ha lärt mig redan efter första vändan att det var nog fan i mig det
värsta jag någonsin dragit i mig...

Varför jag tog det en gång till vet jag faktiskt inte men när huvudet är dumt får kroppen lida...
Citera
2012-03-26, 03:44
Medlem
anticuss avatar
Jag skall vara simpel....

En varm sommar natt med några vänner som jag delade med mig av mitt morfin och drack några stark öl..... Vi låg på gräset och tittade på stjärnorna. Bästa trippen i mitt liv.

BTW Hamnade fel men visste inte hur jag tog bort de.
Senast redigerad av anticus 2012-03-26 kl. 03:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in