2005-01-25, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Ditt citat längst ner tyder på att du har skyhög IQ. Då kan du nog räkna ut varför lilla enkla jag inte vill hänga ut dem, utan nöjer mig med att grundat i min erfarenhet dementera skvaller om sådana som det INTE gäller.
känner du till utttrycket "ironi"?? alt. "sarkasm"??
Citera
2005-01-25, 18:05
Medlem
Mr_Blisss avatar
Men för f*n. Klart grabben får sparken, skriver man "rirajt" så förtjänar man inget annat än en står fät kenga ån da båtykiiks.

Fan sitta på en tidning och skriva sådär. Inte undra på att pressen får så mycket skit. De har ju ingen självsanering.

<---grammatikdjävulen slår till
Citera
2005-01-25, 18:34
Medlem
Kan Resumés heta-och-kalla-lista från något av de senaste numren, där Ebba Von inkluderas i mittenskiktet med ord som "bra" och "duktig" (eller något liknande), ha något med saken att göra?

Andreas
Citera
2005-01-25, 20:56
Medlem
Om det till äventyrs skulle vara Ebba Von Sydow som är någon av bokstäverna, så kommer ingenting att hända. Henne rör dom inte från sin position även om hon skulle råna en bank.
Citera
2005-01-25, 21:06
Medlem
Tafkafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Om det till äventyrs skulle vara Ebba Von Sydow som är någon av bokstäverna, så kommer ingenting att hända. Henne rör dom inte från sin position även om hon skulle råna en bank.

Hur ser hon ut, Ebba von Sydow? Är det nån som har bilder. Jag undrar om jag kännde henne för länge sedan??
Googlade men hittade inga bilder på namnet. Ideer, nån?
Citera
2005-01-25, 21:18
Medlem
m68s avatar
Här är bild på henne.
http://expressen.se/index.jsp?d=777
Citera
2005-01-25, 21:19
Medlem
L.Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
Hur ser hon ut, Ebba von Sydow? Är det nån som har bilder. Jag undrar om jag kännde henne för länge sedan??
Googlade men hittade inga bilder på namnet. Ideer, nån?

här e en bild iallafall..
http://expressen.se/index.jsp?a=222302
Citera
2005-01-25, 21:31
Medlem
Marulks avatar
Citat:

Instämmer !

Dessutom om ni slår upp sidan 91 i tidningen stureplan ser ni att hon stureplans näst inflytelserikaste person näst efter A-teens stjärnan Marie Serneholt, 3 e platsen innehas av Madde och först på 4:e plats hittar vi Daniel Nyhlen.

Har ni inte den tidningen så tycker jag att ni har så pass dålig koll att ni inte ska sitta och döma våra folkkära journalister här på fb

"la publication glamoureuse, superfashion et tres exclusif !"
www.stureplan.se

Citera
2005-01-26, 23:49
Medlem
Ture Ss avatar
Citat:
OB är förmodligen den som fick skriva om den (och alltså är Z) som Hägred skrev, rensa bort den mer uppenbarliga kopieringen som alltså gjordes i STHLM (förmodligen). OB finns i Malmö och är bra polare till Hägred om jag inte missminner mig, dom har i alla fall jobbat i hop i säkert 15 år.

O.B är X.
A.E är Y
Citera
2005-01-26, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
O.B är X.
A.E är Y

Källa?
Citera
2005-01-27, 00:11
Medlem
Ture Ss avatar
Citat:
Källa?

Hört från en trovärdig källa.

Kolla själv och bedöm

Journalistik på hög nivå
http://www.expressen.se/index.jsp?search_type=1&advanced=true&d=1190&q=anj a&sdt=-1&sd=-1&sv=-1&sf=4&ss=10&sn=20&submit=S%F6k

Danskinspirerade eller till och med kopierade alster från ekstrabladet??
http://www.expressen.se/index.jsp?search_type=1&advanced=true&d=1190&q=oll e+berggren&sdt=-1&sd=-1&sv=-1&sf=4&ss=10&sn=20
Citera
2005-01-27, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ture S
Hört från en trovärdig källa.

Kolla själv och bedöm

Y sitter ju i Malmö, då faller din teori om AE....

"Rirajten hade usla Y hos mig gjort lika bra."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in