Ibland kanman ju tänka på dessa saker och gå riktigt djupt men ärligt talat tycker jag att du tar dina tankar på för stort allvar..eller vad man ska säga.
Ja du har rätt, man förändras. Men det är ju helt naturligt!
Som jag ser det är man alltid sig själv. Man kan inte vara någon annan en sig själv, endast framhäva olika sidor av sig själv. Tillsammans blir alla ens sidor till en personlighet.
Frågar du någon annan som känner dig kommer de förmodligen säga att du inte förändrats särskilt mycket och att de inte märker någon radikal förändring hos dig från dag till dag.
Men jag kan förstå hur du menar!
Du förändras men varför är du rädd för förändring? Ett annat ord för detta är utveckling, är du även rädd för att utvecklas till något du inte är? Då kan jag berätta att oavsett hur du utvecklas kommer du att vara du, eftersom du inte kan vara någon annan

Något jag kommit fram till själv är att man är den man vill vara, ens personlighet kommer aldrig vara konstant utan är böjlig för ens egen vilja. Allt som krävs är lite självinsikt så går resten av sig självt sen.
Eller?
Om du slutar ta dina grubblerier på så stort allvar så kommer du inte längre vara rädd för dina egna tankar och du kommer slippa rädslan för att "bli galen" osv. Vilket du verkar vara rädd för...
Det blev lite långt..