2012-01-26, 04:32
Medlem
DrugsOrNoDrugss avatar
Morsning ! har bara en enkel fråga till alla Subotex / apelsin älskare / hatare you name it , hur länge har ni hållt på sen the beginning ? . . nu menar ja dagligen , jag är nyfiken , och funderar du på att sluta eller trivs du med din medecin / drog ? . . Mvh må väl och Blezz !
Citera
2012-01-26, 04:39
Medlem
Just so u know, den subben som smakar apelsin heter subuxone
Du kommer snart inse hur äckligt det är med sub. Usch!
Citera
2012-01-26, 12:15
Medlem
Retarduss avatar
Jag började med Subutex för 5,5-6 år sen och har tagit det dagligen sen dess. Den längsta tiden snortade jag skiten men sen ett bra tag tillbaka börja jag ta det som det är menat...i röven

Nää skoja, munnen så klart. Mådde fan så mkt bättre på dom efter det samt mer sparsamt..
Senast redigerad av Retardus 2012-01-26 kl. 12:29.
Citera
2012-01-26, 16:48
Medlem
Bäng Ulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardus
Jag började med Subutex för 5,5-6 år sen och har tagit det dagligen sen dess. Den längsta tiden snortade jag skiten men sen ett bra tag tillbaka börja jag ta det som det är menat...i röven

Nää skoja, munnen så klart. Mådde fan så mkt bättre på dom efter det samt mer sparsamt..

Vadå mådde du bättre när du tog det i munnen än när du snorta?
Citera
2012-01-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsOrNoDrugs
Morsning ! har bara en enkel fråga till alla Subotex / apelsin älskare / hatare you name it , hur länge har ni hållt på sen the beginning ? . . nu menar ja dagligen , jag är nyfiken , och funderar du på att sluta eller trivs du med din medecin / drog ? . . Mvh må väl och Blezz !
Jag gick på sub från och till i flera år. Då var huvuddrogen benso i alla dess former. Nu har jag lagt fluddret på hyllan, och för snart ett år sedan började jag ta Subutex, Suboxone (som smakar GOTT) och Buprenotex. I juni märkte jag att jag var hooked. Nu klarar jag en dag utan buprenorfin, sen blir jag sjuk. Men det är bättre att vara beroende av sub än av benso. Jag funkar som en normal människa på sub. Det gjorde jag inte på benso (fast jag trdde att ingen märkte det så gjorde ju alla det).

Jag skulle helst vilja ha en liten dos sub att ta livet ut. Jag har insett att jag inte kan leva utan någon som helst drog.
Citera
2012-01-26, 23:11
Medlem
DrugsOrNoDrugss avatar
tack för svaren ! . . marlow , ja känner som dej trotts att jag endast använt mej av det i 4 månader , ätit antidepp / sömnmedeciner i 10 år trotts jag bara är 27 år gammal , har ocd , depression , ångest , och massor av tvång, allt är som bortblåst när jag tar subben , är som en mirakelmedecin för mej , jag mår bra , är glad , kan sova , vill göra saker , får en anledning att vilja gå upp ur sängen , jag ser fram emot saker osv , enda tråkiga är väll att den ynka lilla sexlust man hade tidigare är som bortblåst :/ . . Mvh
Citera
2012-01-26, 23:11
Medlem
DrugsOrNoDrugss avatar
Hur länge har du gått varje dag , och hur mycket per dag och antal tillfällen tar du ?! mvh må väl min vän. .

Citat:
Ursprungligen postat av marlow9
Jag gick på sub från och till i flera år. Då var huvuddrogen benso i alla dess former. Nu har jag lagt fluddret på hyllan, och för snart ett år sedan började jag ta Subutex, Suboxone (som smakar GOTT) och Buprenotex. I juni märkte jag att jag var hooked. Nu klarar jag en dag utan buprenorfin, sen blir jag sjuk. Men det är bättre att vara beroende av sub än av benso. Jag funkar som en normal människa på sub. Det gjorde jag inte på benso (fast jag trdde att ingen märkte det så gjorde ju alla det).

Jag skulle helst vilja ha en liten dos sub att ta livet ut. Jag har insett att jag inte kan leva utan någon som helst drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in