Flashback bygger pepparkakshus!
2012-01-25, 22:50
Medlem
Nemesis1s avatar
Förr gick det hur bra som helst att stänga av skärmen, men nu går det inte längre... Efter bara någon sekund är skärmen på igen... Att det beror på någon process som kör i bakgrunden begriper jag ju, men jag har inte lyckats klura vilken det är... I aktivitetshanteraren har jag stängt av alla processer som körs av "administratör", och detta har inte hjälpt... Stänger jag av dem som körs av "SYSTEM" kraschar datorn och gör en tvångsomstart...

Finns det något smart program som kan avslöja felet eller ge mig lite mer auktoritet över vad som skall aktivera skärmen igen efter att den är avstängd (förutom att helt enkelt dra ur sladden, men det är ju jobbigt)?? Eller finns det något vanligt program som är ökänt för att orsaka detta problem, eller kanske någon malware som har denna verkning??

EDIT: Kan en systemåterställning hjälpa mig om jag på sistone har installerat ett program eller en uppdatering som automatiskt körs i bakgrunden och stör min skärm?? Jag antar att jag då förlorar en del bra ändringar jag gjort på sistone också, så vet ni om det också går att enkelt och smidigt ta tillbaka systemåterställningen??
Senast redigerad av Nemesis1 2012-01-25 kl. 22:54.
Citera
2012-01-25, 22:58
Bannlyst
vad har du för märke på diskläsaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här