Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-25, 22:44
  #1
Medlem
sotisnotiss avatar
Niklas som sitter på trygghetsavdelningen i tv-serien "tunnelbanan" på 5:an är riktigt snygg!

Nån som vet något om honom? Ålder, singel osv?
Citera
2012-01-26, 00:43
  #2
Medlem
Han både ser ut som och låter lite som Magnus Betnér tänkte jag på när jag såg programmet.

Kan det vara Niklas Betnér, tvillingbror till Magnus?
Citera
2012-01-26, 05:48
  #3
Medlem
Wittgensteins avatar
Tv-serier och tv-program -> Kändisskvaller.

/Mod.
Citera
2012-01-26, 06:42
  #4
Medlem
Han är 36 år född -76, singel och är inte släkt med betnér..
Citera
2012-01-26, 06:57
  #5
Medlem
croxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sotisnotis
Niklas som sitter på trygghetsavdelningen i tv-serien "tunnelbanan" på 5:an är riktigt snygg!

Nån som vet något om honom? Ålder, singel osv?

Klarar du av en 36-åring ?

Hörde att han är open and available
Citera
2014-01-10, 18:23
  #6
Medlem
Zcapegoats avatar
Jag skulle gärna läsa lite skvaller om Marina. Den lite äldre ordningsvakten som i senaste avsnittet lämnade sin kollega att göra hela jobbet själv med den stökiga "snickaren".
Citera
2014-01-10, 20:22
  #7
Medlem
Buttra Molnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Jag skulle gärna läsa lite skvaller om Marina. Den lite äldre ordningsvakten som i senaste avsnittet lämnade sin kollega att göra hela jobbet själv med den stökiga "snickaren".

-Där Marina är där blir det ALLTID bråk! sa en av hennes kollegor som ni förstår INTE är särskilt nöjda med henne som kollega!

Vilket MEGAPUCKO! Lallar runt och låter sin stackars kollega ta allt med den idiotiska och aggressiva tönten till "snickare".

Marina arbetade tidigare på Systembolaget i Borlänge.
Har fruktansvärt fula och dåliga tänder.

Marina är en riktig loser, att hon inte skäms nu när hon får svart på vitt gällande sitt okollegiala beteende. Vore jag arbetsgivare hade jag sparkat Marina på en gång!
__________________
Senast redigerad av Buttra Molnet 2014-01-10 kl. 20:24.
Citera
2014-01-11, 14:15
  #8
Medlem
vänta lite här nu! Danne arbetsledaren på vaktbolaget i detta avsnitt 2014. Säsong 3. Avsnitt 1 av 12.
Kör ju för fan mot rött, gör olaglig u sväng mitt på sveavägen, tuta på andra bilister mm!?? va fn är detta? han är ju för fn inte polis inte blåljus heller? nån borde anmäla detta! är det så här vi ska ha det jävla hobby poliser som kör som svin olagligt! han kunde lätt ha kört på nån eller orsakat en olycka! Inte ok!!
Citera
2014-01-11, 21:13
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet
-Där Marina är där blir det ALLTID bråk! sa en av hennes kollegor som ni förstår INTE är särskilt nöjda med henne som kollega!

Vilket MEGAPUCKO! Lallar runt och låter sin stackars kollega ta allt med den idiotiska och aggressiva tönten till "snickare".

Marina arbetade tidigare på Systembolaget i Borlänge.
Har fruktansvärt fula och dåliga tänder.

Marina är en riktig loser, att hon inte skäms nu när hon får svart på vitt gällande sitt okollegiala beteende. Vore jag arbetsgivare hade jag sparkat Marina på en gång!

Har träffat denna Marina IRL och hon är verkligen ett skämt till OV och människa.
Citera
2014-01-11, 21:51
  #10
Avstängd
drrtys avatar
Danne var nazist och skinhead i övre tonåren.
Citera
2014-01-11, 22:22
  #11
Medlem
Finns det något skvaller om Marre?
Citera
2014-01-11, 22:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juha890
vänta lite här nu! Danne arbetsledaren på vaktbolaget i detta avsnitt 2014. Säsong 3. Avsnitt 1 av 12.
Kör ju för fan mot rött, gör olaglig u sväng mitt på sveavägen, tuta på andra bilister mm!?? va fn är detta? han är ju för fn inte polis inte blåljus heller? nån borde anmäla detta! är det så här vi ska ha det jävla hobby poliser som kör som svin olagligt! han kunde lätt ha kört på nån eller orsakat en olycka! Inte ok!!

Tänkte på samma sak...jävla låssaspolis ...vissa vakter är så töntiga..o varför ska programmet heta Tunnelbanan...nää..döp om det till Töntvakterna som tar hand om fyllon..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback