2012-01-25, 22:31
Bannlyst
Hej flashback!

Datorn gick lite segare idag, bara lite så jag tänkte att en återställning inte skulle skapa för mycket problem. Gjorde detta, gick bort från datorn i några minuter och när jag kommer tillbaka är jag vid själva användar saken. Jag klickar logga in och allt var bra. Sedan så tar det lite längre tid och allt är bara svart, även om jag ser musen (den vita alltså) och sedan när jag stänger av datorn med knappen står det "windows" avslutas, utan några som helst problem! Vad är detta?
Citera
2012-01-25, 22:37
Medlem
Panelhonas avatar
Har du windows 7? Får det svarta läget själv ibland på jobbet sedan är allt bra igen efter en omstart och jag känner mig som en yr höna!
Citera
2012-01-25, 22:39
Bannlyst
Windows 7, omstartat flera gånger! Kan till och med använda ctrl delete någonting kommandot, så ser jag också aktivitethanteraren! Riktigt ledsen över detta, förstör verkligen hela min kväll.
Citera
2012-01-25, 22:42
Bannlyst
Efter allt detta så ser jag hur program och processer öppnar sig i aktivitet hanteraren och plötsligt kommer jag fram. Allt är då betydligt segare, sämre och jag är riktig osäker på att stänga ner datorn någon gång mer de kommande månaderna.
Citera
2012-01-25, 22:48
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows

//Mod

Vad händer om du gör en systemåterställning? Eller menar du i din inledning att detta utfördes? Är aning osäker på vad du menar med detta.

Citat:
Datorn gick lite segare idag, bara lite så jag tänkte att en återställning inte skulle skapa för mycket problem.
Citera
2012-01-25, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Tråd -> Windows

//Mod

Vad händer om du gör en systemåterställning? Eller menar du i din inledning att detta utfördes? Är aning osäker på vad du menar med detta.
Ja, tryckte återställning och bekräftade allt, gick sedan bort och när jag kommer tillbaka kommer jag där man väljer användare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in