2012-01-25, 14:50
Medlem
JesperLs avatar
För 3 månader sedan så utnyttjade jag mig banks stoppservice när jag blev av med plånboken i Thailand. Inom en månad skulle jag få en räkning på summan (8000kr), men nu 3 månader senare har det fortf. inte dykt upp någon räkning.

Kan de ha glömt bort mig?=)
Citera
2012-01-25, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JesperL
För 3 månader sedan så utnyttjade jag mig banks stoppservice när jag blev av med plånboken i Thailand. Inom en månad skulle jag få en räkning på summan (8000kr), men nu 3 månader senare har det fortf. inte dykt upp någon räkning.

Kan de ha glömt bort mig?=)

Att giriga banken skulle glömma att skicka räkning verkar otroligt, men njut av dagarna du slipper få någon räkning, och med tur kommer den aldrig

MVH Kidon
Citera
2012-01-25, 14:56
Medlem
JesperLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidon
Att giriga banken skulle glömma att skicka räkning verkar otroligt, men njut av dagarna du slipper få någon räkning, och med tur kommer den aldrig

MVH Kidon

Hehe mm verkar ju otroligt att de skulle missa en räkning på 8k, men man vill ju inte ringa o fråga helst. Om den kommer hoppas ja den kommer när man inte är som fattigast iaf hehe.
Citera
2012-01-25, 15:01
Bannlyst
Citat:
Hehe mm verkar ju otroligt att de skulle missa en räkning på 8k, men man vill ju inte ringa o fråga helst. Om den kommer hoppas ja den kommer när man inte är som fattigast iaf hehe.
Spar undan pengar så dom finns i beredskap om banken skulle vara så osmakliga så att dom skickar den, vet inte hur länge de kan vänta med räkning, men du har ju slantarna under tiden, och hoppas för evigt.
Citera
2012-01-25, 15:09
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Kan det inte vara så att de dragit av pengarna från kontot? Fast om du skulle få en räkning så ska man ju få det.. Hade jag varit du så hade jag nog ringt och frågat banken, brevet kanske har försvunnit fast då hade du iofs. fått påminnelse. Men jag hade tagit det säkra före det osäkra.
Citera
2012-01-25, 15:22
Medlem
JesperLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Kan det inte vara så att de dragit av pengarna från kontot? Fast om du skulle få en räkning så ska man ju få det.. Hade jag varit du så hade jag nog ringt och frågat banken, brevet kanske har försvunnit fast då hade du iofs. fått påminnelse. Men jag hade tagit det säkra före det osäkra.

inte funnits några pengar att dra och inga påminnelser har trillat in. Lite märkligt är det. Vet inte om ja vill ringa:P
Citera
2012-01-25, 15:37
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
inte funnits några pengar att dra och inga påminnelser har trillat in. Lite märkligt är det. Vet inte om ja vill ringa:P

Har du knapert med pengar så ring inte.
Citera
2012-01-25, 18:30
Medlem
Citat:
För 3 månader sedan så utnyttjade jag mig banks stoppservice när jag blev av med plånboken i Thailand. Inom en månad skulle jag få en räkning på summan (8000kr)
Lite off topic, men: WHAT!!!??? Kostar det åtta tusen spänn att spärra ett par kort?
Citera
2012-01-25, 18:32
Medlem
JesperLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 101001001
Lite off topic, men: WHAT!!!??? Kostar det åtta tusen spänn att spärra ett par kort?

Nej eller asså stoppservice som att få nödcash utbetalda. Fick alltså 8000kr av banken för att jag inte kunde få tag på pengar utan min plånbok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in