Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-05-07, 21:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Har vid flera tillfällen försökt uppmärksamma Flashback på att jag ger ut ett icke-kommersiellt nyhetsbrev som vad man än kan säga om kvalitén i alla fall är fritänkande utav bara helvete. Men har detta gett något resultat? Har jag ens fått en reaktion? Nej!

Däremot får jag utskick efter utskick med länkar till såpa"stjärnor" som visar brösten och liknande, och till den kommersiella "SwedishErotica" som favoriseras så mycket av Flashback att man börjar undra över hur kopplingen egentligen ser ut.

Nu vill jag förstås inte påstå att sådana länkar ska bort, men om Flashback verkligen brydde sig om yttrandefrihet och pluralism så mycket som man vill ge intryck av borde man stödja sådana som mig som kämpar för att göra sina avvikande röster hörda i det annars så enformiga mediabruset.

Eller?
Citera
2002-05-14, 19:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Det här är allvar

Jag vill verkligen inte låta som någon gnällig, självömkande rättshaverist, men visst tusan borde väl Flashback se över sina prioriteringar och leva upp till sina anspråk? Och då talar jag inte bara i egen sak, utan är allmänt irriterad på det faktum att svensk "underground" i Flasbacks tappning nästan enbart är porr och bara bröst.

Fast alla andra kanske är nöjda med sakernas tillstånd?

Min hemsida, med länk till nyhetsbrevet, finns förresten på http://home.bip.net/mitradates

Ta en titt och låt mig veta vad ni tycker!
Citera
2002-05-20, 03:51
äldre konto (old)
Ej medlem
8O Hörru Magjo, penetrera in dig på mina inlägg häri flashforumets opiumrökta hålor av svavelfräsande ord-redor till bon. Kika även på min tidigare signatur sexualitydrog. Mina inlägg kan lätt bli lite sanslösa emellanåt och är säkerligen något för dina hjärnceller att nappa upp på.
Ska skicka över nåt påbörjat författarmaterial och slå dig med lite häpnad över att det dyker upp någon svensk snurrelisnurr på ordmakeriet. Ha lycka med champagnekorkarna som flyger iväg som små duvor i luften landandes på den smällfeta menyn i dollardjungeln. Vilket jag önskar mig själv när min författarkariär tagit fart...... :P 8)
Citera
2002-06-04, 04:16
äldre konto (old)
Ej medlem
[color=blue]Ja just det ja, det handlade om ditt nyhetsbrev... Alstå, jag fastnade på din länk med Asia Carrera och jag fick inte tid tillatt läsa den... ops: Maila igen till Flashback och fråga dom varför dom inte vill ta upp din tidning så kanske du får lite konstruktiv kritik [/color]
Citera
2002-06-04, 10:50
Medlem
i ditt krig mot politisk korrekthet (och jeppe?) så är jag på din sida, Mange. Visst fan har flashback en något snedvriden prioritering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in