2012-01-24, 10:23
... Sa ni att ni är oskuld till killen eller ljög ni om att ni haft sex innan? Jag är tillsammans med en tjej nu och hon har haft sex med en innan säger hon (som hon gjorde allt möjligt med förutom analsex). Jag har varit med 5 tjejer innan henne, och hon stör sig på det. Hon blir irriterad hela tiden och här om dagen sa hon att hon blir ledsen över att jag inte är den första för henne med något speciellt. Då sa jag att hon också har gjort allt med sin kille innan mig ju..? Första gången vi hade sex fick hon ont dessutom.. och blödde faktiskt till och med (även om jag hört att det där är en myt, hon hade inte mens).. Kan det vara så att hon ljuger om att ha haft sex innan för att hon blir irriterad på att jag varit med 5 innan? Nu behöver ni inte säga "FRÅGA BARA HENNE ISTÄLLET FÖR ATT SKRIVA HÄR" för jag har redan försökt med det, hon säger att hon inte har ljugit för mig.
Det enda som egentligen talar för att hon haft sex innan hon var med mig är att hon faktiskt inte verkar vara en nybörjare i sängen och att hon faktiskt tvingade mig o kolla upp mig för könssjukdomar samtidigt som hon själv också gjorde det (jag var med henne när hon gjorde det, känns inte som att hon skulle ta det så långt att ta könssjukdomstest för att inte verka "orutinerad") ...
Hur som helst, inget jag stör mig på om hon ljuger egentligen, kan förstå att hon skäms lite och om hon haft sex innan gör inte det något det heller. Undrar bara vad ni skulle tro om ni var i min sits
Det enda som egentligen talar för att hon haft sex innan hon var med mig är att hon faktiskt inte verkar vara en nybörjare i sängen och att hon faktiskt tvingade mig o kolla upp mig för könssjukdomar samtidigt som hon själv också gjorde det (jag var med henne när hon gjorde det, känns inte som att hon skulle ta det så långt att ta könssjukdomstest för att inte verka "orutinerad") ...
Hur som helst, inget jag stör mig på om hon ljuger egentligen, kan förstå att hon skäms lite och om hon haft sex innan gör inte det något det heller. Undrar bara vad ni skulle tro om ni var i min sits