2012-01-24, 10:23
Medlem
... Sa ni att ni är oskuld till killen eller ljög ni om att ni haft sex innan? Jag är tillsammans med en tjej nu och hon har haft sex med en innan säger hon (som hon gjorde allt möjligt med förutom analsex). Jag har varit med 5 tjejer innan henne, och hon stör sig på det. Hon blir irriterad hela tiden och här om dagen sa hon att hon blir ledsen över att jag inte är den första för henne med något speciellt. Då sa jag att hon också har gjort allt med sin kille innan mig ju..? Första gången vi hade sex fick hon ont dessutom.. och blödde faktiskt till och med (även om jag hört att det där är en myt, hon hade inte mens).. Kan det vara så att hon ljuger om att ha haft sex innan för att hon blir irriterad på att jag varit med 5 innan? Nu behöver ni inte säga "FRÅGA BARA HENNE ISTÄLLET FÖR ATT SKRIVA HÄR" för jag har redan försökt med det, hon säger att hon inte har ljugit för mig.

Det enda som egentligen talar för att hon haft sex innan hon var med mig är att hon faktiskt inte verkar vara en nybörjare i sängen och att hon faktiskt tvingade mig o kolla upp mig för könssjukdomar samtidigt som hon själv också gjorde det (jag var med henne när hon gjorde det, känns inte som att hon skulle ta det så långt att ta könssjukdomstest för att inte verka "orutinerad") ...

Hur som helst, inget jag stör mig på om hon ljuger egentligen, kan förstå att hon skäms lite och om hon haft sex innan gör inte det något det heller. Undrar bara vad ni skulle tro om ni var i min sits
Citera
2012-01-24, 10:27
Medlem
Bromaans avatar
Det är svårt att säga, det är lättare för dig att avgöra som känner henne, det gör inte vi på flashback! Men om hon säger att hon inte ljuger angående det så får du väl lita på henne, inte en så jättestor grej att haka upp sig på!

Angående den biten med att hon tycker att det är jobbigt att du har varit med andra innan henne så får du väl säga något i stil med att "Det som har hänt har hänt och det är inget jag kan ändra på nu."

Lycka till!
Citera
2012-01-24, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bromaan
Det är svårt att säga, det är lättare för dig att avgöra som känner henne, det gör inte vi på flashback! Men om hon säger att hon inte ljuger angående det så får du väl lita på henne, inte en så jättestor grej att haka upp sig på!

Angående den biten med att hon tycker att det är jobbigt att du har varit med andra innan henne så får du väl säga något i stil med att "Det som har hänt har hänt och det är inget jag kan ändra på nu."

Lycka till!

Tack för ditt svar, det är exakt så jag gör Tycker inte 5 är särskilt mycket med tanke på att jag är 24 år, kunde varit värre för henne.

Din avatar passar perfekt med din kommentar btw, tänk dig honom säga "Det som har hänt har hänt och det är inget jag kan ändra på nu." efter att ha varit med mer än 2000 tjejer
Citera
2012-01-24, 10:41
Medlem
diameterns avatar
Konstigt att hon blödde och hade ont första gången med dig. Det är ju många som blöder när man blir av med oskulden så om du är säker på att hon inte hade mens så kan det ju vara så att hon ljuger för dig. Jag har aldrig hört talas om att tjejer som blöder av vanligt sex. Hur gammal är hon då? Är hon mycket yngre än dig så kan det ju vara så att hon skäms över att vara oskuld. Jag trot det är vanligt med tjejer som ljuger om just den grejen.
Citera
2012-01-24, 10:51
Medlem
Bromaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wakotard
Tack för ditt svar, det är exakt så jag gör Tycker inte 5 är särskilt mycket med tanke på att jag är 24 år, kunde varit värre för henne.

Din avatar passar perfekt med din kommentar btw, tänk dig honom säga "Det som har hänt har hänt och det är inget jag kan ändra på nu." efter att ha varit med mer än 2000 tjejer

haha, exakt! Den grabben har varit med om ett och annat om man säger så!
Citera
2012-01-24, 11:06
Medlem
spokplumpenFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diametern
Konstigt att hon blödde och hade ont första gången med dig. Det är ju många som blöder när man blir av med oskulden så om du är säker på att hon inte hade mens så kan det ju vara så att hon ljuger för dig. Jag har aldrig hört talas om att tjejer som blöder av vanligt sex. Hur gammal är hon då? Är hon mycket yngre än dig så kan det ju vara så att hon skäms över att vara oskuld. Jag trot det är vanligt med tjejer som ljuger om just den grejen.

Tjejer kan blöda även efter sexdebuten. Har hon spiral och kuken stöter mot livmoderetappen eller är våldsam kan det börja blöda lite. Eller om han är stor och hon är trång. Sen förstås finns det tjejer som har mellanblödningar.
Citera
2012-01-24, 11:10
Medlem
Mussiguds avatar
Jag sa ju självklart att jag var oskuld. Men jag har aldrig riktigt förståt varför man ska ljuga hit och dit när man går in i ett förhållande. Det är ingen bra grund precis.

Sen att hon blöder och får ont första gången ni ligger med varandra behöver inte betyda att hon är oskuld. Jag tror det där är lite av en myt, eller mycket. Första gången jag hade sex blödde jag inte och hade inte det minsta ont men första gången jag hade sex med min nuvarande kille så gjorde det riktigt ont.

Dessutom så är, iaf jag, väldigt känslig i den privata regionen när jag precis haft mens. Hänt flera gånger att jag spruckit och blodet har sprutat... Äckligt, javisst.

Du får helt enkelt ta och lita på din tjej, eller ta och prata med henne istället för att fråga flashback.
Citera
2012-01-24, 11:24
Medlem
diameterns avatar
Oj, hade ingen aning om att folk blöder så mycket under sex.
Citera
2012-01-24, 13:36
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diametern
Oj, hade ingen aning om att folk blöder så mycket under sex.

Då saknar du uppenbart en riktig FB-dase.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in