2012-01-24, 18:06
Medlem
OmInteAnnarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diametern
Bra att veta .. Men om man bara säger harry 50 kr får man då ett spel till V-75 då eller? =)

Det kan du ju vara tydlig med att säga, typ "Hej, en harry boy för 100kr till lördagens V75a"
Eller om du vill spela på V86 på onsdagar eller V65 resterande dagarna.
Men om du mot förmodan skulle glömma bort det frågar givetvis personen i kassan det.
Citera
2012-01-24, 18:45
Medlem
Vad är det lägsta man kan köpa Harry boy för? 10:-? 50:-?
Citera
2012-01-24, 19:48
Medlem
diameterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av optimus.prime
Vad är det lägsta man kan köpa Harry boy för? 10:-? 50:-?

40kr vad det någon som skrev tidigare i tråden..
Citera
2012-01-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Jag har en fråga, Jag har möjlighet att köpa andelar i Lennart Byggis Nyströms spel (http://mobil.aftonbladet.se/sportbla...b?partner=www).

Hur funkar andels-spel exakt? Säger jag bara att jag vill köpa en andel för, låt säga 100 kronor? eller går det att gå högre eller lägre? Ställs några följdfrågor?

Är du ironisk? Vad tar han för en andel? Hur långt är ett snöre...? Antar han spelar relativt tungt så dom lär väl kosta därefter beroende på hur många som är med.
Citera
2012-01-25, 00:11
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olsenhh
Är du ironisk? Vad tar han för en andel? Hur långt är ett snöre...? Antar han spelar relativt tungt så dom lär väl kosta därefter beroende på hur många som är med.

Nej jag är inte ironisk. Det jag bara mest undrar är, vad är följdfrågorna? blir det som att rygga en better?
Citera
2012-01-25, 01:27
Medlem
Minsta beloppet på Harry boy som skrivs ut av personal är på 50kr, fanns en 36krs som funkade på spikharry men tror den togs bort i samband med lanserandet av V86.

50-100-150-200-300 osv..
Citera
2012-01-25, 05:11
Medlem
zxqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Nej jag är inte ironisk. Det jag bara mest undrar är, vad är följdfrågorna? blir det som att rygga en better?
Yes, vinsten från spelet delas ut proportionerligt utifrån insatser.
Har aldrig riktigt förstått poängen med andelsspel, förutom att det är bekvämt att gå ihop ett gäng på jobbet och lägga spelet gemensamt så man slipper springa till spelkiosken eller liknande.

Edit: Vid närmare eftertanke så kan man ju göra ett större system om man har ett andelssystem, utan att det svider i plånboken.
Senast redigerad av zxq 2012-01-25 kl. 05:14.
Citera
2012-01-25, 13:49
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxq
Yes, vinsten från spelet delas ut proportionerligt utifrån insatser.
Har aldrig riktigt förstått poängen med andelsspel, förutom att det är bekvämt att gå ihop ett gäng på jobbet och lägga spelet gemensamt så man slipper springa till spelkiosken eller liknande.

Edit: Vid närmare eftertanke så kan man ju göra ett större system om man har ett andelssystem, utan att det svider i plånboken.

Låter bra, för byggis är, vad jag förstått, jävligt duktig. Man ser väldigt ofta utanför spelbutiken "GRATTIS BYGGIS TILL 86 729:-" (så stod det i söndags)

Är ju som sagt intresserad av det och tänkte att detta kan ju faktiskt vara en bra start! Man är ju alltid rookie nån gång!
Citera
2012-01-25, 14:04
Medlem
Elvanys avatar
Hur fungerar en harryboy egentligen? Om det ett slumpat system eller? För om allas harry boy är likadan kan man väl omöjligt vinna miljoner på en harry boy?
Citera
2012-01-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvany
Hur fungerar en harryboy egentligen? Om det ett slumpat system eller? För om allas harry boy är likadan kan man väl omöjligt vinna miljoner på en harry boy?

Den slumpar efter odds tror jag. Den har 2 spikar och sen några hästar fler hästa i olika lopp beror på summan brukar köra för 100kr
Citera
2012-02-01, 21:12
Medlem
DoobaTroopas avatar
Harry boy går efter streckfördelning för tillfället då köpet görs med ett liten inslag av slump.
Köper du en harry V4 för 100kr så får du antalet hästar gånger loppen gånger 2kr raden som tillsammans bildar så nära 100kr som möjligt. Kan bli 96kr+inlämningsavgift.
Gå in på atg.se och klicka i ett travsystem på v4 och titta på räknaren så ser ni sambandet och borde kunna få en bättre uppfattning
Citera
2012-10-23, 14:51
Medlem
Jag bumpar denna tråd lite med en fråga.

Är det bättre att köpa tex 1 harry boy för 200kr än att köpa 4st harry boy för 50kr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in